A Kotányi fűszerek új arca
Tökéletes ízélmény – már nagyanyáink is így ismerték a Kotányit, a mi szerencsénk pedig, hogy egyre merészebb gasztronómiai kalandjainkban is hűséges partnerünk. A méltán népszerű fűszermárka ugyanis egyedi, a magyar ízlésre és a gourmet igényekre kifejlesztett fűszerkeverékeivel is meghódította a vásárlók szívét. Mostani designváltásával letisztultabban, élénkebben mutatja meg a minőségi fűszerekben rejlő lehetőségeket.
Az utóbbi évek kulináris forradalma igen szélesre tárta a kapukat a magyar fogyasztók fantáziája és igényei számára: a klasszikus hazai ízeken túl a világkonyha különböző trendjei is népszerűek. Elterjedt például a barbecue és smoker használata, a férfiak önálló célcsoportként is markáns igényeket fogalmaznak meg, különösen a húsok elkészítésével kapcsolatban, de a vegetáriánus, flexitáriánus és egyáltalán a tudatos életmód hívei is kínálatuk továbbgondolására késztetik az élelmiszerpiacot. Ugyanakkor a gasztronómiai kultúra erős médiajelenléte és a Magyarországon rendszeressé vált különböző nemzetközi szakmai események is jelentős szerepet játszottak a hazai élelmiszer-, így a fűszerpiac élénkítésében.
A tudatos fűszerezés és az életminőség
A fogyasztói igények differenciálódásával és a tudatos életmód kultúrájának fejlődésével lépést tartva a Kotányi fűszerek is megújulnak: az új csomagoláson látható fotók, valamint a tasakok hátoldalán olvasható receptek és jelzések még pontosabban segítik a vásárlókat a tájékozódásban. Külön ikonokkal segítik a csomagolásokon található megújult receptek elkészítését, így támogatva az egészséges életmód és akár a diéták sikerét. A megújult megjelenésű csomagolásnak köszönhetően pontosabban és gyorsabban megtaláljuk a megfelelő termékeket az áruházak polcain, ami egyrészt fokozza a vásárlói élményt, másrészt a tudatos vásárlást ösztönzi.
A Kotányi-féle mixek töretlen népszerűségének titka a megbízható minőségben rejlik: fűszerkeverékeik segítségével ugyanis minden alkalommal pontosan ugyanazt az ízélményt nyerjük a főzés során. Felgyorsult életvitelünk egyik velejárója pedig, hogy a főzésben is az időtakarékos megoldásokra törekszünk. A Kotányi Quick & Easy termékcsaládja nem véletlenül vált nagyon gyorsan a hazai piac egyik legsikeresebb új fűszerkeverék-családjává. Olyan 15-20 perces fogásokhoz kínál pontos fűszerezést, amelyek receptjét a csomagoláson is megtaláljuk, az étel fotójával együtt: mediterrán salátákhoz, tortillatekercsekhez, sült halakhoz, serpenyős zöldségekhez, olaszos tésztákhoz, currys ételekhez és sok más népszerű fogáshoz találunk Quick & Easy fűszert az áruházak polcain – eleve újgenerációs csomagolásban. A pontos hozzávalók és az adagolás feltüntetésével a kezdők főzésélményét és konyhai sikereit is garantálják.
Ismerős ízek fenntartható csomagolásban
A tudatosabb fogyasztás támogatása mellett, a Kotányi számára kiemelkedően fontos saját termékeinek környezettudatos csomagolása is: 2022-től gasztro-kiszereléseik PET-csomagolásban érhetőek el, így a professzionális csomagolásaik újrahasznosított és újrahasznosítható anyagból készülnek. A fenntarthatóság ugyanis a tudatos életmód része, így a márka egyik alapértéke is, akárcsak az összhang, amelyet a fűszerkészítmények tartalma, esztétikai megjelenítése és csomagolása képvisel.
Több mint 140 évnyi hagyományra és a folyamatosan változó piaci és fogyasztói igényekre alapozva a Kotányi jelenlegi arculatváltásának fő üzenete a tiszta értékek tudatos képviseletében rejlik. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosítható papír utántöltő csomagot vezet be a Nescafé Írországban
Bevezette az ír piacon a Nescafé az első papír utántöltő…
Tovább olvasom >SIRHA Budapest 2024 – A tökéletes szakmai fórum
A SIRHA Budapest 2024. március 5. és 7. között várja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >