A koronavírusos esetek számának növekedésével a németek újra elkezdtek WC-papírt felhalmozni
A koronavírus-járvány második hullámának megérkezésével Németországban újra nő a WC-papír és fertőtlenítők eladása: WC-papírból 89,9%-kal többet adtak el október közepén a válságot megelőző szinthez képest, míg a fertőtlenítők iránt 72,5%-kal, a szappan iránt 62,3%-kal ugrott meg a kereslet.
Bár Németország más nagy európai országoknál sikeresebben fékezte meg a járványt, az esetszámok az év tizedik hónapjában újra nőni kezdtek.
Áprilisban az adatok az alapvető napi élelmiszerek kijárási korlátozást bevezető intézkedések előtti felhalmozása okán a német kiskereskedelmi értékesítés messze az elvárások fölötti teljesítményét mutatták.
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >