A koronavírusos esetek számának növekedésével a németek újra elkezdtek WC-papírt felhalmozni
A koronavírus-járvány második hullámának megérkezésével Németországban újra nő a WC-papír és fertőtlenítők eladása: WC-papírból 89,9%-kal többet adtak el október közepén a válságot megelőző szinthez képest, míg a fertőtlenítők iránt 72,5%-kal, a szappan iránt 62,3%-kal ugrott meg a kereslet.
Bár Németország más nagy európai országoknál sikeresebben fékezte meg a járványt, az esetszámok az év tizedik hónapjában újra nőni kezdtek.
Áprilisban az adatok az alapvető napi élelmiszerek kijárási korlátozást bevezető intézkedések előtti felhalmozása okán a német kiskereskedelmi értékesítés messze az elvárások fölötti teljesítményét mutatták.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >