A környezetbarát termékeket részesíti előnyben a Wal-Mart
Az amerikai áruházlánc népszerűsíteni akarja a szelektív hulladékgyűjtést és újrahasznosítást, a természeti forrásokkal való takarékos bánásmódot és kínálatába olyan termékeket keres, amelyek megfelelnek ezeknek a követelményeknek.
A Wal-Mart négy éve
kezdett takarékossági programban, akkor célul
tűzték ki az üzemanyag felhasználás
csökkentését, a kevesebb csomagolóanyag
felhasználását és ezáltal a
keletkezett hulladék csökkentését valamint
az elektromos árammal való spórolást.
Most arra ösztönzik a beszállítóikat,
hogy olyan környezetbarát terméket kínáljanak,
amelyeknek nemcsak termelési, de szállítási,
tárolási körülményei is beleillenek az
áruházlánc ökologikus koncepciójába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >