A környezetbarát termékeket részesíti előnyben a Wal-Mart
Az amerikai áruházlánc népszerűsíteni akarja a szelektív hulladékgyűjtést és újrahasznosítást, a természeti forrásokkal való takarékos bánásmódot és kínálatába olyan termékeket keres, amelyek megfelelnek ezeknek a követelményeknek.
A Wal-Mart négy éve
kezdett takarékossági programban, akkor célul
tűzték ki az üzemanyag felhasználás
csökkentését, a kevesebb csomagolóanyag
felhasználását és ezáltal a
keletkezett hulladék csökkentését valamint
az elektromos árammal való spórolást.
Most arra ösztönzik a beszállítóikat,
hogy olyan környezetbarát terméket kínáljanak,
amelyeknek nemcsak termelési, de szállítási,
tárolási körülményei is beleillenek az
áruházlánc ökologikus koncepciójába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >