A környezetbarát termékeket részesíti előnyben a Wal-Mart
Az amerikai áruházlánc népszerűsíteni akarja a szelektív hulladékgyűjtést és újrahasznosítást, a természeti forrásokkal való takarékos bánásmódot és kínálatába olyan termékeket keres, amelyek megfelelnek ezeknek a követelményeknek.
A Wal-Mart négy éve
kezdett takarékossági programban, akkor célul
tűzték ki az üzemanyag felhasználás
csökkentését, a kevesebb csomagolóanyag
felhasználását és ezáltal a
keletkezett hulladék csökkentését valamint
az elektromos árammal való spórolást.
Most arra ösztönzik a beszállítóikat,
hogy olyan környezetbarát terméket kínáljanak,
amelyeknek nemcsak termelési, de szállítási,
tárolási körülményei is beleillenek az
áruházlánc ökologikus koncepciójába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >