A Kolozsvári Magyar Diákszövetség érdemelte ki a legsportszerűbb résztvevőnek járó Szentkirályi Fair Play díjat
Első alkalommal ítélték oda a Szentkirályi Fair Play díjat a debreceni Campus sportfesztivál legsportszerűbb résztvevőjének, a Kolozsvári Magyar Diákszövetségnek példamutató játékáért. A díjazottat több mint 1000 résztvevő közül választotta ki a zsűri a sportrendezvényen.
„A sport, az egészséges életmód és a sportszerűség a piacvezető Szentkirályi ásványvízmárka számára alapvető értéket képvisel. A Sportfesztivál a testmozgásról, az egészségtudatosságról, valamint a sport szeretetéről szól, így összhangban áll a Szentkirályi Fair Play Díj szellemiségével és a márka törekvéseivel. Ahogy az üzleti életben, úgy a sportban is a tisztességes verseny a legfontosabb számunkra” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi márka alapító-tulajdonosa.
Négy sportágban mérhették össze tudásukat a debreceni Campus Sportfesztivál résztvevői július 16-án és 17-én. A több mint ezer hallgatót megmozgató eseményt immáron 11. alkalommal rendezték meg a Debreceni Egyetem DEAC sporttelepén. A verseny célja az egészséges életmód és a sport népszerűsitése mellett az, hogy felhívja a figyelmet a sport közösségépítő erejére. A debreceni egyetemistákon kívül idén is számos belföldi és határon túli résztvevővel büszkélkedhetett a rendezvény.
A fesztivál szervezőiből álló zsűri határozott arról, hogy kinek ítéljék oda a legsportszerűbb versenyzőnek járó Szentkirályi Fair Play Díjat. A döntést a szervezőkön kívül Balogh Levente, a Szentkirályi márka alapító-tulajdonosa segítette. Ebben az évben igen nehéznek bizonyult a döntés, hiszen minden résztvevő rendkívül sportszerűen versenyzett, így végül a Kolozsvári Magyar Diákszövetséget választották a díj nyertesének. A Diákszövetség tagjai évek óta rendszeres résztvevői az eseménynek, és saját társaik mellett a többi csapat versenyzőit is buzdítják, támogatják a megmérettetések során.
A Szentkirályi évek óta támogat különböző sporteseményeket, és küldetésének tekinti a testmozgás, valamint az egészséges életmód népszerűsítését.
Kapcsolódó cikkeink
Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >A Fonyódi Ásványvíz Kft. nem szünteti meg az ásványvízmárkát, csak átmenetileg szünetelteti a gyártást
A Fonyódi Ásványvíz Kft. 2024. február elsejével ideiglenesen felfüggesztette a…
Tovább olvasom >Bemutatjuk a hidratálást stílusosan – Az alumíniumdobozos ásványvíz nagy dobás lesz a TV-ben
A megfelelő mennyiségű és minőségű ásványvízfogyasztás tökéletesen illeszkedik a mai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >