A Kolozsvári Magyar Diákszövetség érdemelte ki a legsportszerűbb résztvevőnek járó Szentkirályi Fair Play díjat
Első alkalommal ítélték oda a Szentkirályi Fair Play díjat a debreceni Campus sportfesztivál legsportszerűbb résztvevőjének, a Kolozsvári Magyar Diákszövetségnek példamutató játékáért. A díjazottat több mint 1000 résztvevő közül választotta ki a zsűri a sportrendezvényen.
„A sport, az egészséges életmód és a sportszerűség a piacvezető Szentkirályi ásványvízmárka számára alapvető értéket képvisel. A Sportfesztivál a testmozgásról, az egészségtudatosságról, valamint a sport szeretetéről szól, így összhangban áll a Szentkirályi Fair Play Díj szellemiségével és a márka törekvéseivel. Ahogy az üzleti életben, úgy a sportban is a tisztességes verseny a legfontosabb számunkra” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi márka alapító-tulajdonosa.
Négy sportágban mérhették össze tudásukat a debreceni Campus Sportfesztivál résztvevői július 16-án és 17-én. A több mint ezer hallgatót megmozgató eseményt immáron 11. alkalommal rendezték meg a Debreceni Egyetem DEAC sporttelepén. A verseny célja az egészséges életmód és a sport népszerűsitése mellett az, hogy felhívja a figyelmet a sport közösségépítő erejére. A debreceni egyetemistákon kívül idén is számos belföldi és határon túli résztvevővel büszkélkedhetett a rendezvény.
A fesztivál szervezőiből álló zsűri határozott arról, hogy kinek ítéljék oda a legsportszerűbb versenyzőnek járó Szentkirályi Fair Play Díjat. A döntést a szervezőkön kívül Balogh Levente, a Szentkirályi márka alapító-tulajdonosa segítette. Ebben az évben igen nehéznek bizonyult a döntés, hiszen minden résztvevő rendkívül sportszerűen versenyzett, így végül a Kolozsvári Magyar Diákszövetséget választották a díj nyertesének. A Diákszövetség tagjai évek óta rendszeres résztvevői az eseménynek, és saját társaik mellett a többi csapat versenyzőit is buzdítják, támogatják a megmérettetések során.
A Szentkirályi évek óta támogat különböző sporteseményeket, és küldetésének tekinti a testmozgás, valamint az egészséges életmód népszerűsítését.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >