A Kolozsvári Magyar Diákszövetség érdemelte ki a legsportszerűbb résztvevőnek járó Szentkirályi Fair Play díjat
Első alkalommal ítélték oda a Szentkirályi Fair Play díjat a debreceni Campus sportfesztivál legsportszerűbb résztvevőjének, a Kolozsvári Magyar Diákszövetségnek példamutató játékáért. A díjazottat több mint 1000 résztvevő közül választotta ki a zsűri a sportrendezvényen.
„A sport, az egészséges életmód és a sportszerűség a piacvezető Szentkirályi ásványvízmárka számára alapvető értéket képvisel. A Sportfesztivál a testmozgásról, az egészségtudatosságról, valamint a sport szeretetéről szól, így összhangban áll a Szentkirályi Fair Play Díj szellemiségével és a márka törekvéseivel. Ahogy az üzleti életben, úgy a sportban is a tisztességes verseny a legfontosabb számunkra” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi márka alapító-tulajdonosa.
Négy sportágban mérhették össze tudásukat a debreceni Campus Sportfesztivál résztvevői július 16-án és 17-én. A több mint ezer hallgatót megmozgató eseményt immáron 11. alkalommal rendezték meg a Debreceni Egyetem DEAC sporttelepén. A verseny célja az egészséges életmód és a sport népszerűsitése mellett az, hogy felhívja a figyelmet a sport közösségépítő erejére. A debreceni egyetemistákon kívül idén is számos belföldi és határon túli résztvevővel büszkélkedhetett a rendezvény.
A fesztivál szervezőiből álló zsűri határozott arról, hogy kinek ítéljék oda a legsportszerűbb versenyzőnek járó Szentkirályi Fair Play Díjat. A döntést a szervezőkön kívül Balogh Levente, a Szentkirályi márka alapító-tulajdonosa segítette. Ebben az évben igen nehéznek bizonyult a döntés, hiszen minden résztvevő rendkívül sportszerűen versenyzett, így végül a Kolozsvári Magyar Diákszövetséget választották a díj nyertesének. A Diákszövetség tagjai évek óta rendszeres résztvevői az eseménynek, és saját társaik mellett a többi csapat versenyzőit is buzdítják, támogatják a megmérettetések során.
A Szentkirályi évek óta támogat különböző sporteseményeket, és küldetésének tekinti a testmozgás, valamint az egészséges életmód népszerűsítését.
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >