A Knoppers lendületbe hoz
Szeptembertől televíziós kampánnyal is támogatja a Knoppers ostyaszelet hazai értékesítését a Storck Hungária Kft. A cég által szervezett sajtótájékoztatón megtudtuk, a Storck arra számít, hogy az egyszerre könnyű, tápláló és finom Knoppers hosszú távon meghatározó szereplőjévé válhat a minőségi ostyaszeletek dinamikusan fejlődő hazai piacának.
– A Knoppers egészséges összetevői olyan előnyt kínálnak a fogyasztóknak, amely ésszerűsíti számukra az édesség fogyasztását – mondta Szűts Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketingvezetője.
A hagyományokhoz híven a termék idén is több futóversenyt támogat, a célhoz beérkező amatőr és profi sportolók a Knoppers egészséges összetevőinek segítségével frissíthetik fel kimerült szervezetüket.
A Storck Hungária Kft. tavaly 2,86 milliárd forintos nettó árbevételt ért el.
– Az árbevétel és a piacrészesedés folyamatos növekedésének köszönhetően a Storck Hungária meghatározó szereplővé vált a magyar édességpiacon. Az eredmények azért is figyelemre méltóak, mert két vezető termékünk, a merci és a Toffifee a prémium szegmensben versenyez – mondta Fábián János ügyvezető igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >