A Knoppers lendületbe hoz

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 11. 16. 08:00

Szeptembertől televíziós kampánnyal is támogatja a Knoppers ostyaszelet hazai értékesítését a Storck Hungária Kft. A cég által szervezett sajtótájékoztatón megtudtuk, a Storck arra számít, hogy az egyszerre könnyű, tápláló és finom Knoppers hosszú távon meghatározó szereplőjévé válhat a minőségi ostyaszeletek dinamikusan fejlődő hazai piacának.
– A Knoppers egészséges összetevői olyan előnyt kínálnak a fogyasztóknak, amely ésszerűsíti számukra az édesség fogyasztását – mondta Szűts Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketingvezetője.
A hagyományokhoz híven a termék idén is több futóversenyt támogat, a célhoz beérkező amatőr és profi sportolók a Knoppers egészséges összetevőinek segítségével frissíthetik fel kimerült szervezetüket.
A Storck Hungária Kft. tavaly 2,86 milliárd forintos nettó árbevételt ért el.
– Az árbevétel és a piacrészesedés folyamatos növekedésének köszönhetően a Storck Hungária meghatározó szereplővé vált a magyar édességpiacon. Az eredmények azért is figyelemre méltóak, mert két vezető termékünk, a merci és a Toffifee a prémium szegmensben versenyez – mondta Fábián János ügyvezető igazgató.

Kapcsolódó cikkeink