A Knoppers lendületbe hoz
Szeptembertől televíziós kampánnyal is támogatja a Knoppers ostyaszelet hazai értékesítését a Storck Hungária Kft. A cég által szervezett sajtótájékoztatón megtudtuk, a Storck arra számít, hogy az egyszerre könnyű, tápláló és finom Knoppers hosszú távon meghatározó szereplőjévé válhat a minőségi ostyaszeletek dinamikusan fejlődő hazai piacának.
– A Knoppers egészséges összetevői olyan előnyt kínálnak a fogyasztóknak, amely ésszerűsíti számukra az édesség fogyasztását – mondta Szűts Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketingvezetője.
A hagyományokhoz híven a termék idén is több futóversenyt támogat, a célhoz beérkező amatőr és profi sportolók a Knoppers egészséges összetevőinek segítségével frissíthetik fel kimerült szervezetüket.
A Storck Hungária Kft. tavaly 2,86 milliárd forintos nettó árbevételt ért el.
– Az árbevétel és a piacrészesedés folyamatos növekedésének köszönhetően a Storck Hungária meghatározó szereplővé vált a magyar édességpiacon. Az eredmények azért is figyelemre méltóak, mert két vezető termékünk, a merci és a Toffifee a prémium szegmensben versenyez – mondta Fábián János ügyvezető igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >