A kisüzemi sörfőzdék piacszerzését segíti a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vállalásaik alapján arra kötelezte a három legnagyobb magyarországi sörgyárat, hogy 2017 végéig 20 százalékkal csökkentsék az egyes vendéglátóipari egységek számára kizárólagosan értékesített sör mennyiségét, amivel nagyobb teret nyitnak az import és a kisüzemi sörfőzdék előtt.
A GVH csütörtökön kiadott közleményében jelentette be, hogy elfogadta a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. (Heineken), a Dreher Sörgyárak Zrt. (Dreher) és a Borsodi Sörgyár Kft. (Borsodi) vállalásait, így a három sörgyár csökkenti a kizárólagos szerződésekkel lekötött sör forgalmát.
A GVH szerint a vállalásban szereplő csökkentésekkel 2017 végére összességében mintegy 30 százalékra mérséklődik a versenytől elzárt piacrész mérete. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >A visszaszámlálás elkezdődött, egy hónap múlva itt a Black Friday
Bár a hivatalos Black Friday csak egy hónap múlva, november…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >