A kisüzemi sörfőzdék piacszerzését segíti a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vállalásaik alapján arra kötelezte a három legnagyobb magyarországi sörgyárat, hogy 2017 végéig 20 százalékkal csökkentsék az egyes vendéglátóipari egységek számára kizárólagosan értékesített sör mennyiségét, amivel nagyobb teret nyitnak az import és a kisüzemi sörfőzdék előtt.
A GVH csütörtökön kiadott közleményében jelentette be, hogy elfogadta a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. (Heineken), a Dreher Sörgyárak Zrt. (Dreher) és a Borsodi Sörgyár Kft. (Borsodi) vállalásait, így a három sörgyár csökkenti a kizárólagos szerződésekkel lekötött sör forgalmát.
A GVH szerint a vállalásban szereplő csökkentésekkel 2017 végére összességében mintegy 30 százalékra mérséklődik a versenytől elzárt piacrész mérete. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >A zöld állításokról szólt a GVH legújabb tudásmegosztó rendezvénye
Immáron hetedik alkalommal rendezett konferenciát a Magyar Compliance Akadémia (MCA)…
Tovább olvasom >Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
Az influenszer marketing hazai piaca dinamikus növekedést mutat: az IAB…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >GKI-elemzés: Tovább csökkent a magyar ipari termelés
A magyar ipari termelés volumene két egymást követő évben csökkent…
Tovább olvasom >