A kisebb városokra összpontosít az Amazon
A kisebb városok lesznek a kiemelt célpontjai az Amazon online kiskereskedelmi óriásvállalat indiai leányvállalatának szeptember 29-én induló egyhetes kampányának – írja az origo. A cég most annak a hatalmas, elsősorban vidéki fogyasztói tömegnek a megnyerésére alapozza a stratégiáját, amelynek képviselői még sosem rendeltek az interneten. A díválihoz, azaz a hindu fények ünnepéhez kapcsolódó egyhetes akciósorozat minden elemét ennek megfelelően dolgozták ki.
A kampánytól sokat várnak a vállalatnál.
Ez az értékesítési akció nagyon fontos a számunkra ahhoz, hogy megszerezhessük magunknak a következő 100 millió vásárlót, közülük sokat a legapróbb településekről – hangsúlyozta Manish Tiwari, az Amazon India kategóriamendzsmentért felelős alelnöke a Bloombergnek.
A Redseer tanácsadó cég szerint az internet-hozzáférés terjedésével a kontinensnyi országban egyre növekszik az online vásárlók száma a közepes méretű, illetve a kisvárosokban, valamint a falvakban, és számbeli növekedésük az elkövetkező időszakban meg fogja haladni a nagyvárosokban újonnan regisztráltakét. Az online shopok bruttó árbevételének 70 százaléka 2023-ban már a vidéki vásárlóktól fog származni, szemben a jelenlegi 40 százalékkal.
Az új, kisebb településeken élő fogyasztók meghódítását célzó Amazon-kampány keretében jókora árukészletekkel megrakott, indiai motívumokkal bőségesen feldíszített kamionok járják az országot. Ennek köszönhetően több mint 600-féle terméket ismerhetnek, illetve próbálhatnak ki a vásárlók a fesztiválszezon ideje alatt.
Új vásárlókat reklámokkal lehet a legkönnyebben szerezni, illetve azzal, ha az adott terméket, szolgáltatást elvisszük hozzájuk – szögezi le Rini Dutta, a Centric Brand Advisors tanácsadó cég alapítója. – Sok indiai a reklámoknak köszönhetően már ismeri az Amazont, ha azonban az éppen aktuális ajánlatokat elvisszük hozzájuk, azzal még egyet lépünk előre.
Az elmúlt években a cég indiai leányvállalata már több kezdeményezést indított a kisebb települések lakosainak megnyerésére, de szakértők szerint még bőven lesz tennivalója, ha valóban szeretne túllépni a nagyvárosokon.
Az idei nagy indiai fesztivál hetére a kiszállítás biztosításának érdekében az Amazon mintegy 500 ezer kereskedelmi partnerrel kötött szerződést, és 13 indiai államban több mint 50 elosztóbázist hoznak létre, amelyek raktárkapacitása meghaladja a 20 millió köbmétert. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >