A kis, helyi termelőket támogatja a Carrefour
A Carrefour új kezdeményezést indított, hogy támogassa a francia helyi termelőket. A projekt része a kiskereskedő „Zéró kilométer” nevű elköteleződésének.
![carrefour logo](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/03/carrefour-logo-300x250.jpg)
A lehető legközelebbről szállítanak
A Carrefour célja az, hogy segítse a helyi termelőket, és egyben kielégítse azon vásárlói igényeket, amelyek a fogyasztók lakhelyéhez lehető legközelebb termesztett zöldségeket, gyümölcsöket és egyéb élelmiszereket részesítik előnyben.
A projekt lehetővé teszi a gazdáknak, hogy harmadik fél beavatkozása nélkül, közvetlenül a hozzájuk legközelebb eső Carrefour-boltnak adják el termékeiket.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >