A kirakatfejlesztés növeli a vásárlók elkötelezettségét
A Shop! legfrissebb tanulmánya összegyűjtötte azokat a legújabb trendeket és legfontosabb szempontokat, amelyekkel az offline vásárlási tér elsőfrontos kommunikációs felületén, a kirakatokban a márka felkeltheti a vásárlók érdeklődését.
A kirakat szerepe szerint a bolt és a márka egyik legnagyobb lehetősége, hogy azonnal eladja önmagát és termékeit. Offline térben ő az „első látás”, amivel a fogyasztó beleszerethet a brandbe, és amin keresztül először kaphat betekintést a Sztoriba. Kihagyhatatlan lehetőség, hogy általa a márka megszólítsa a potenciális vásárlóját, és felkeltse benne a vágyat belépni az üzletbe, és látni a teljes kínálatot.
2019 legfontosabb kirakatrendezési trendjét a következő 5 alapelv szerint lehet meghatározni:
• Hozzunk létre „Instagramozható” pillanatokat, felületeket.
• Alkalmazzuk a legújabb technológiai fejlesztéseket, amelyekkel fokozható a vásárlói élmény, és kiterjeszthető az online és offline csatornák közti szabad átjárás.
• Különleges dizájnmegoldásokkal, merész színekkel, váratlan grafikai megoldásokkal fokozzuk a kirakat „wow” hatását.
• Használjunk hangsúlyos világítást a termékek kiemelésére.
• Fejlesszük boltunkat, illetve kommunikáljuk kirakatunkban is a helyi témákat, termékeket.
Ha pontosan ismerjük és meg is értjük célcsoportunkat, ha előre meghatározzuk, milyen reakciókat, emóciókat szeretnénk kiváltani belőlük, és ezt érthető márkaüzeneten keresztül közvetítjük, a fizikai megvalósításban pedig megfelelő világítással, határozott, látványos színekkel, különleges dizájnokkal, alapanyagokkal és grafikákkal támogatjuk, a kirakatfejlesztésbe invesztált erőforrások megtérülnek. A megtérülést nyomon követhetjük egyrészt a kirakat előtt elhaladók, megállók, az üzletbe belépők és visszatérő vásárlók száma alapján, az in-store és online értékesítések számának kampányidőszakonkénti összehasonlításával, valamint azzal is, ha folyamatosan szondázzuk, a vásárlók, a sajtó és a piac hogyan beszél üzletünkről, márkánkról. //
Kapcsolódó cikkeink
SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >