A kínai újév jót tett a McDonald’s-nak
Bár a hazai piacon gyengélkedett, a tengerentúli országokban megnövekedett forgalmat produkált a világ legnagyobb gyorsétterem hálózata.
Februárban 4,8 százalékkal növekedett a McDonald’s értékesítése, a kínai újév a japán és ausztrál üzletek eladásait is felpörgette.
A legalább 13 hónapja nyitva tartó éttermek értékesítései 0,5 százalékkal emelkedtek az amerikai piacon, 5,4 százalékkal Európában és 10,5 százalékkal a Csendes-óceáni régióban – jelenti a Reuters.
A gyorséttermek kezdetben profitáltak a válságból, mivel a fogyasztók az olcsóbb menüket választották a magasabb árszínvonalú éttermek helyett. Mostanra azonban a fiatal férfiak és a kisebbségi csoportok – ők jelentik a fő fogyasztókat az Egyesült Államokban – visszafogták költéseiket és ez meglátszik a cég eredményein is – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >