A kínai újév jót tett a McDonald’s-nak
Bár a hazai piacon gyengélkedett, a tengerentúli országokban megnövekedett forgalmat produkált a világ legnagyobb gyorsétterem hálózata.
Februárban 4,8 százalékkal növekedett a McDonald’s értékesítése, a kínai újév a japán és ausztrál üzletek eladásait is felpörgette.
A legalább 13 hónapja nyitva tartó éttermek értékesítései 0,5 százalékkal emelkedtek az amerikai piacon, 5,4 százalékkal Európában és 10,5 százalékkal a Csendes-óceáni régióban – jelenti a Reuters.
A gyorséttermek kezdetben profitáltak a válságból, mivel a fogyasztók az olcsóbb menüket választották a magasabb árszínvonalú éttermek helyett. Mostanra azonban a fiatal férfiak és a kisebbségi csoportok – ők jelentik a fő fogyasztókat az Egyesült Államokban – visszafogták költéseiket és ez meglátszik a cég eredményein is – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >