A kínai újév jót tett a McDonald’s-nak
Bár a hazai piacon gyengélkedett, a tengerentúli országokban megnövekedett forgalmat produkált a világ legnagyobb gyorsétterem hálózata.
Februárban 4,8 százalékkal növekedett a McDonald’s értékesítése, a kínai újév a japán és ausztrál üzletek eladásait is felpörgette.
A legalább 13 hónapja nyitva tartó éttermek értékesítései 0,5 százalékkal emelkedtek az amerikai piacon, 5,4 százalékkal Európában és 10,5 százalékkal a Csendes-óceáni régióban – jelenti a Reuters.
A gyorséttermek kezdetben profitáltak a válságból, mivel a fogyasztók az olcsóbb menüket választották a magasabb árszínvonalú éttermek helyett. Mostanra azonban a fiatal férfiak és a kisebbségi csoportok – ők jelentik a fő fogyasztókat az Egyesült Államokban – visszafogták költéseiket és ez meglátszik a cég eredményein is – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >