A kihagyott ziccer
Egy ruházati üzletben vajon hol születik a legtöbb vásárlói döntés? Igen, a próbafülkében. Eldugott terület, az üzlet számára fontos döntéseket mégis itt hozzák, ezért kialakításához, rendben tartásához és a vásárlókkal való kommunikációhoz elemi érdek fűzi a boltokat.
Az Inside Retail Hong Kong magazin cikkéből az InsideRetail Asia weboldala közölt néhány ezzel kapcsolatos felmérési adatot. Míg 5 vásárló közül 1 visszaküldi az online vásárolt terméket, addig az offline boltokban történő beszerzéseknél, arányaiban 10 vevőből kevesebb mint 1 kéri vissza a termék árát, amiben a lap szerint igen nagy szerepük van a próbafülkéknek.
Az általuk hivatkozott felmérés szerint azoknál a fogyasztóknál, akik használják a próbafülkét, hétszer valószínűbb, hogy vásárlási döntést hoznak, mint azoknál, akik csak nézelődnek az üzletben, akinek pedig a próbafülkében töltött időt az értékesítés kellemes élményekkel is megtölti, háromszor több terméket visz a kasszához egy vásárlás során. Az összesített adatok szerint az offline üzletekben a vásárlási döntések 70%-a a tükör előtt történik.
A Lululemon jóga- és sportöltözékeit
dizájnos megjelenésű és pozitív, motiváló gondolatokkal
ellátott fülkékben lehet próbálgatni
E számok birtokában egy üzlet nemcsak a kabinok méretével, berendezésével, tisztaságával és ízléses világítás kialakításával, de további élményt nyújtó eszközökkel is megtámogathatja vásárlóinak kényelmét, így következésképp magát az értékesítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >