A kihagyott ziccer
Egy ruházati üzletben vajon hol születik a legtöbb vásárlói döntés? Igen, a próbafülkében. Eldugott terület, az üzlet számára fontos döntéseket mégis itt hozzák, ezért kialakításához, rendben tartásához és a vásárlókkal való kommunikációhoz elemi érdek fűzi a boltokat.
Az Inside Retail Hong Kong magazin cikkéből az InsideRetail Asia weboldala közölt néhány ezzel kapcsolatos felmérési adatot. Míg 5 vásárló közül 1 visszaküldi az online vásárolt terméket, addig az offline boltokban történő beszerzéseknél, arányaiban 10 vevőből kevesebb mint 1 kéri vissza a termék árát, amiben a lap szerint igen nagy szerepük van a próbafülkéknek.
Az általuk hivatkozott felmérés szerint azoknál a fogyasztóknál, akik használják a próbafülkét, hétszer valószínűbb, hogy vásárlási döntést hoznak, mint azoknál, akik csak nézelődnek az üzletben, akinek pedig a próbafülkében töltött időt az értékesítés kellemes élményekkel is megtölti, háromszor több terméket visz a kasszához egy vásárlás során. Az összesített adatok szerint az offline üzletekben a vásárlási döntések 70%-a a tükör előtt történik.
A Lululemon jóga- és sportöltözékeit
dizájnos megjelenésű és pozitív, motiváló gondolatokkal
ellátott fülkékben lehet próbálgatni
E számok birtokában egy üzlet nemcsak a kabinok méretével, berendezésével, tisztaságával és ízléses világítás kialakításával, de további élményt nyújtó eszközökkel is megtámogathatja vásárlóinak kényelmét, így következésképp magát az értékesítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelem új alapokon
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 2025. január 1-jén…
Tovább olvasom >