A Kifli.hu bemutatja az élelmiszerek innovatív jövőjét
A Kifli.hu közös missziót kezdett az Apeel-el egy fenntarthatóbb globális élelmiszer-rendszer létrehozására, amelyben természetes módszerek felhasználásával harcolnak az élelmiszerpazarlás ellen, a hosszabb élettartamú termék kínálat kialakítása érdekében.
„Tárold és élvezd a narancsot akár kétszer hosszabb ideig, mint korábban, mindezt növényi alapanyagok felhasználásával!“ Ez a mottója annak az együttműküdésnek, amelyben a Kifli.hu a kaliforniai Apeel céggel közösen azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a gyümölcsök és zöldségek akár kétszer hosszabb ideig is frissek maradjanak. A partnerség mögött meghúzódó motiváció a szereplők környezettudatos szemlélete és az egyre növekvő globális élelmiszer-pazarlás problémája áll.
Az Apeel növényi védelme ehető „héjat” hoz létre, amely alkalmazható a frissen szedett termékekre, például a narancsra. Az ehető réteg körülveszi a gyümölcsöket, és a gyümölcs nedvességének megtartását szolgálja, mivel az Apeel „extra“ védő héja lelassítja a vízveszteséget és az oxidációt, ami miatt a termék gyorsabban megromlana.
„A környezettudatos szemlélet nagyon fontos számunkra, ezért a Kiflinek az Apeel két dolgot jelent: sikerül hosszabb ideig frissen tartani a gyümölcsöt, ezzel pedig segítünk elkerülni az élelmiszer-pazarlást”- kommentálta az együttműködést Makkay János, a Kifli.hu ügyvezetője.
„Nagyon örülünk, hogy olyan partnereink vannak, mint a Kifli, akik felismerik, hogy a vásárlóknak a hosszabb ideig friss termék fontos szempont, amely igény kielégítésével az élelmiszer kereskedők az üzleti célok mellett a bolygó fenntartásában is nagy szerepet játszanak.“ – mondta James Rogers, az Apeel vezérigazgatója, aki hozzátette:
„Az Apeel módszere, a növényi alapú védelem segít kétszer hosszabb ideig frissen tartani a gyümölcsöt, ami azt jelenti, hogy a Kifli ügyfelei kiváló minőségű termékekhez jutnak hozzá, és egyben csökkentik az élelmiszer pazarlást.“
Az Apeel technológia használata nagy lépés a Kifli fenntarthatósági tervében, mivel a „második héj” létrehozásához felhasznált anyag növényi eredetű, minden gyümölcsben és zöldségben megtalálható anyagból származik, amelynek a használata nem befolyásolja az étel ízét vagy aromáját.
Kiváló minőségű narancs minden hazai vásárlónak
A Kifli.hu a narancsot az ügyfeleknek közvetlenül a spanyol citrus- és csonthéjasok meghatározó termelőjétől, az Iberhanse csoporttól kínálja. A régióban megtalálható stabil klíma, valamint a gyümölcs termesztésének ideális feltételei biztosítják a legmagasabb minőséget. Az Iberhanse több, mint 25 éves tapasztalattal és elkötelezettséggel rendelkezik a citrusfélék és a csonthéjasok ágazatában, a bio-inkluzív mezőgazdaság módszerét alkalmazza a gazdaságaiban, amely a szakmai múlttal együttesen garantálja a szakértelemüket.
„Nagyon örülünk, hogy elindíthatjuk ezt a partnerséget a Kiflivel és az Apeel-el; büszkék vagyunk arra, hogy együtt tehetjük meg a következő lépést a fenntartható élelmiszerek fejlesztése, valamint az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem terén” – mondta Luis Bolaños, az Iberhanse vezérigazgatója, aki ezzel folytatta: „Majdnem két éve sikeresen együttműködünk az Apeel-lel, ez alatt meggyőződhettünk róla, hogy kiválóan működik az innovatív fejlesztésük.”
A Kiflinek köszönhetően az ügyfelek ízletes és édes narancsot élvezhetnek, amely az Apeel-nek köszönhetően tovább marad friss, a termelő Iberhanse-nak köszönhetően pedig támogatja a biodiverzitást előtérbe helyező termesztési módszert.
A Kifli.hu és az Apeel együtt dolgoznak azon, hogy a különleges technológiával további gyümölcs- és zöldségfajtákat hozzanak a piacra és ezzel is védjék a természetet. A Kiflinek egyértelmű és tiszta a hitvallása: a magyar emberek éljenek és étkezzenek jól és egészségesen.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A laboratóriumban előállított műhús: a fenntartható élelmiszertermelés jövője vagy zsákutca?
Az elmúlt években egyre nagyobb figyelem irányul a laboratóriumban előállított…
Tovább olvasom >Indul az Európai Unió Innovációs Alapjának újabb pályázati köre
Novemberben várhatóan több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >