A kiegyensúlyozott étrendet támogatja a RICORÉ
Az azonnal oldódó kávé és cikória harmonikus kombinációjának köszönhetően mérsékelt koffeintartalmú terméket bárki fogyaszthatja, aki törekszik a kávéból történő koffein bevitele csökkentésére, így kismamák is fogyaszthatják. A folyamatosan változó fogyasztói és étkezési szokásokra válaszul a Nestlé a RICORÉ receptúráját is átalakította.
Vezető élelmiszeripari vállalatként a Nestlé folyamatosan követi a változó fogyasztói és étkezési szokásokat. A legújabb trendekkel lépést tartva úgy alakítja át termékkínálatát, hogy a legkorszerűbb táplálkozástudományi irányelveknek megfelelően a fogyasztóknak ízletesebb, természetesebb, tápanyagokban gazdagabb termékeket kínáljon. Innovatív megoldásaival arra törekszik a vállalat, hogy ezek a szempontok ne csak az új termékek kifejlesztésekor, hanem a már meglévő termékek megújításakor is előtérbe kerüljenek.
Ennek a termékfejlesztési szemléletnek az eredménye a Ricoré receptúrájának átalakítása is. A Ricoré jellegzetesen lágy, selymes, enyhén édes íze miatt közkedvelt és közismert termék Magyarországon is, hisz egyharmad rész azonnal oldódó kávéból és kétharmad rész cikóriából álló kávéital kiváló alternatívát jelent azoknak, akik csökkenteni kívánják kávéból származó koffeinbevitelüket, de nem szeretnének lemondani a kávé ízéről sem. Várandós kismamák vagy gyermeküket szoptató édesanyák is biztonsággal fogyaszthatják.
A 2019-ben megújult receptúra hozzáadott magnéziumot is tartalmaz, ezért fogyasztásakor hozzájárulhat a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez, illetve az idegrendszer megfelelő működéséhez. Cikóriatartalma révén pedig rostforrásként szolgál, így könnyedén beilleszthető a kiegyensúlyozott étrendbe.
Ami viszont nem változott: a RICORÉ továbbra is könnyen és gyorsan elkészíthető, akár feketén, akár tejjel fogyasztva harmonikus és lágy ízélményt kínál a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >További cikkeink
A pulykaágazat kihívásai és lehetőségei: így látja a jövőt a Gallicoop
A pulykahús évekig a hazai és nemzetközi piac egyik meghatározó…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >