A kiegyensúlyozott étrendet támogatja a RICORÉ
Az azonnal oldódó kávé és cikória harmonikus kombinációjának köszönhetően mérsékelt koffeintartalmú terméket bárki fogyaszthatja, aki törekszik a kávéból történő koffein bevitele csökkentésére, így kismamák is fogyaszthatják. A folyamatosan változó fogyasztói és étkezési szokásokra válaszul a Nestlé a RICORÉ receptúráját is átalakította.
Vezető élelmiszeripari vállalatként a Nestlé folyamatosan követi a változó fogyasztói és étkezési szokásokat. A legújabb trendekkel lépést tartva úgy alakítja át termékkínálatát, hogy a legkorszerűbb táplálkozástudományi irányelveknek megfelelően a fogyasztóknak ízletesebb, természetesebb, tápanyagokban gazdagabb termékeket kínáljon. Innovatív megoldásaival arra törekszik a vállalat, hogy ezek a szempontok ne csak az új termékek kifejlesztésekor, hanem a már meglévő termékek megújításakor is előtérbe kerüljenek.
Ennek a termékfejlesztési szemléletnek az eredménye a Ricoré receptúrájának átalakítása is. A Ricoré jellegzetesen lágy, selymes, enyhén édes íze miatt közkedvelt és közismert termék Magyarországon is, hisz egyharmad rész azonnal oldódó kávéból és kétharmad rész cikóriából álló kávéital kiváló alternatívát jelent azoknak, akik csökkenteni kívánják kávéból származó koffeinbevitelüket, de nem szeretnének lemondani a kávé ízéről sem. Várandós kismamák vagy gyermeküket szoptató édesanyák is biztonsággal fogyaszthatják.
A 2019-ben megújult receptúra hozzáadott magnéziumot is tartalmaz, ezért fogyasztásakor hozzájárulhat a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez, illetve az idegrendszer megfelelő működéséhez. Cikóriatartalma révén pedig rostforrásként szolgál, így könnyedén beilleszthető a kiegyensúlyozott étrendbe.
Ami viszont nem változott: a RICORÉ továbbra is könnyen és gyorsan elkészíthető, akár feketén, akár tejjel fogyasztva harmonikus és lágy ízélményt kínál a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >