A kiegyensúlyozott étrendet támogatja a RICORÉ
Az azonnal oldódó kávé és cikória harmonikus kombinációjának köszönhetően mérsékelt koffeintartalmú terméket bárki fogyaszthatja, aki törekszik a kávéból történő koffein bevitele csökkentésére, így kismamák is fogyaszthatják. A folyamatosan változó fogyasztói és étkezési szokásokra válaszul a Nestlé a RICORÉ receptúráját is átalakította.
Vezető élelmiszeripari vállalatként a Nestlé folyamatosan követi a változó fogyasztói és étkezési szokásokat. A legújabb trendekkel lépést tartva úgy alakítja át termékkínálatát, hogy a legkorszerűbb táplálkozástudományi irányelveknek megfelelően a fogyasztóknak ízletesebb, természetesebb, tápanyagokban gazdagabb termékeket kínáljon. Innovatív megoldásaival arra törekszik a vállalat, hogy ezek a szempontok ne csak az új termékek kifejlesztésekor, hanem a már meglévő termékek megújításakor is előtérbe kerüljenek.
Ennek a termékfejlesztési szemléletnek az eredménye a Ricoré receptúrájának átalakítása is. A Ricoré jellegzetesen lágy, selymes, enyhén édes íze miatt közkedvelt és közismert termék Magyarországon is, hisz egyharmad rész azonnal oldódó kávéból és kétharmad rész cikóriából álló kávéital kiváló alternatívát jelent azoknak, akik csökkenteni kívánják kávéból származó koffeinbevitelüket, de nem szeretnének lemondani a kávé ízéről sem. Várandós kismamák vagy gyermeküket szoptató édesanyák is biztonsággal fogyaszthatják.
A 2019-ben megújult receptúra hozzáadott magnéziumot is tartalmaz, ezért fogyasztásakor hozzájárulhat a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez, illetve az idegrendszer megfelelő működéséhez. Cikóriatartalma révén pedig rostforrásként szolgál, így könnyedén beilleszthető a kiegyensúlyozott étrendbe.
Ami viszont nem változott: a RICORÉ továbbra is könnyen és gyorsan elkészíthető, akár feketén, akár tejjel fogyasztva harmonikus és lágy ízélményt kínál a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Két kezdeményezést indít a Nestlé kakaóellátási lánca szén-dioxid-mentesítésére
A globális élelmiszeripari vállalat közölte, hogy új projektjei célja, hogy…
Tovább olvasom >Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >