A kicsit kedvelik a vásárlók
Az európai fogyasztók jobban kedvelik a kisebb méretű boltokat, mint a hiper-, illetve szupermarketeket, legalábbis a Bain & Company nemrégiben elkészült tanulmánya szerint.
A kutatásban 30 igazgatót kérdeztek meg, akik mind az FMCG-szektor vezető cégeit képviselték. Véleményük szerint a hipermarketek, a nagy területű üzletek piaci részesedése akár 50%-kal is csökkenhet a közeljövőben. A szakértők a tanulmányban azt is kifejtették, hogy a vásárlói szokások változásai hatására a jelenlegi üzletek kialakítását és a jövőben nyíló boltok formátumát is érdemes újragondolni a versenyképesség érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >