A kicsit kedvelik a vásárlók
Az európai fogyasztók jobban kedvelik a kisebb méretű boltokat, mint a hiper-, illetve szupermarketeket, legalábbis a Bain & Company nemrégiben elkészült tanulmánya szerint.
A kutatásban 30 igazgatót kérdeztek meg, akik mind az FMCG-szektor vezető cégeit képviselték. Véleményük szerint a hipermarketek, a nagy területű üzletek piaci részesedése akár 50%-kal is csökkenhet a közeljövőben. A szakértők a tanulmányban azt is kifejtették, hogy a vásárlói szokások változásai hatására a jelenlegi üzletek kialakítását és a jövőben nyíló boltok formátumát is érdemes újragondolni a versenyképesség érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
VOSZ: rendkívül ambiciózus a hároméves bérmegállapodás
Rendkívül ambiciózusnak értékelte a hároméves bérmegállapodást a Vállalkozók és Munkáltatók…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: az áttörés még mindig várat magára
A K&H fenntarthatósági index legutóbbi eredményei alapján a fenntarthatóság iránti…
Tovább olvasom >A PDD Holdings és a Temu kihívásai: gyengülő eredmények, növekvő verseny és uniós szigor
A PDD Holdings, a Pinduoduo és a Temu online vásárlási…
Tovább olvasom >