A K&H ismét díjazta a Trans-Sped munkáját
Környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában a K&H díjazta a Trans-Sped munkáját. Az egyszer használatos csomagolástól mentes kiszállítást lehetővé tevő ZERO kiszállítás mellett több olyan működési mintát és kezdeményezést vezettek be a cégnél, amely a környezetileg fenntartható működést szolgálja, így érdemelte ki a díjat.
A K&H hetedik alkalommal hirdette meg a családi vállalatok kiválósági díjat magyarországi családi tulajdonban lévő vállalkozások számára azzal a céllal, hogy támogassa és elismerje azok hozzájárulását a magyar gazdasághoz és elkötelezettségét a társadalom iránt.
A Trans-Sped idén környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában nevezett. A pályázati anyagot a zsűri szakmai meglátásai és a pályázati kiírásban megadott értékelési szempontjai alapján díjazta.
A környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában azt mutatták be a vállalatok, hogy mennyire elkötelezettek a fenntarthatóság iránt: milyen tevékenységgel csökkentik a családi vállalatnál a környezetszennyezést és a természeti erőforrások felhasználását, hogyan járulnak hozzá ahhoz, hogy a helyi közösség, a társadalom tagjainak környezetét megóvják.
A Trans-Sped elhivatott a zöld e-kereskedelem iránt, ami értéket termel és gazdaságos működést tesz lehetővé. A saját fejlesztésű zöld megoldásaik egyedülálló, környezetbarát áruszállítást biztosítanak. A cég küldetésének tekinti a fenntartható logisztika érdekében tett lépések mielőbbi bevezetését. Ennek érdekében indította el ZERO szolgáltatását, amely csomagolásmentes kiszállítást biztosít. A piacon egyedülálló szolgáltatás először a nagytarcsai fulfillment központjukból tesz lehetővé csomagolásmentes kiszállítást egyre bővülő területen az e-kereskedelemben aktív partnereik számára. A szolgáltatás Budapesten, Pest megyében, a tatai, szolnoki régiókban elérhető, rövidesen pedig a debreceni régióban is elindítják.
A Trans-Sped ZERO kiszállítás környezetbarátabb áruszállítást tesz lehetővé. A szolgáltatás keretében az árukat a Trans-Sped saját flottája szállítja ki, zárható, többször használatos ládákban, teljesen csomagolóanyag-mentesen. Ezáltal nem csak a kiszállításhoz használt kartondoboz, de a térkitöltő anyagok hulladékától is mentesül az online rendelési és kiszállítási folyamat.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >Fókuszban a termelői piacok szakmai napot és piacbemutatót szervez a NAK
Termelői piac a XXI. században címmel szakmai rendezvényt és piacbemutatót…
Tovább olvasom >K&H ifjúsági index: Nem érzik stabilnak a munkahelyüket a fiatalok
Az állásukat stabilnak tartó fiatalok aránya az idei első negyedévben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >