A K&H ismét díjazta a Trans-Sped munkáját
Környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában a K&H díjazta a Trans-Sped munkáját. Az egyszer használatos csomagolástól mentes kiszállítást lehetővé tevő ZERO kiszállítás mellett több olyan működési mintát és kezdeményezést vezettek be a cégnél, amely a környezetileg fenntartható működést szolgálja, így érdemelte ki a díjat.
A K&H hetedik alkalommal hirdette meg a családi vállalatok kiválósági díjat magyarországi családi tulajdonban lévő vállalkozások számára azzal a céllal, hogy támogassa és elismerje azok hozzájárulását a magyar gazdasághoz és elkötelezettségét a társadalom iránt.
A Trans-Sped idén környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában nevezett. A pályázati anyagot a zsűri szakmai meglátásai és a pályázati kiírásban megadott értékelési szempontjai alapján díjazta.
A környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában azt mutatták be a vállalatok, hogy mennyire elkötelezettek a fenntarthatóság iránt: milyen tevékenységgel csökkentik a családi vállalatnál a környezetszennyezést és a természeti erőforrások felhasználását, hogyan járulnak hozzá ahhoz, hogy a helyi közösség, a társadalom tagjainak környezetét megóvják.
A Trans-Sped elhivatott a zöld e-kereskedelem iránt, ami értéket termel és gazdaságos működést tesz lehetővé. A saját fejlesztésű zöld megoldásaik egyedülálló, környezetbarát áruszállítást biztosítanak. A cég küldetésének tekinti a fenntartható logisztika érdekében tett lépések mielőbbi bevezetését. Ennek érdekében indította el ZERO szolgáltatását, amely csomagolásmentes kiszállítást biztosít. A piacon egyedülálló szolgáltatás először a nagytarcsai fulfillment központjukból tesz lehetővé csomagolásmentes kiszállítást egyre bővülő területen az e-kereskedelemben aktív partnereik számára. A szolgáltatás Budapesten, Pest megyében, a tatai, szolnoki régiókban elérhető, rövidesen pedig a debreceni régióban is elindítják.
A Trans-Sped ZERO kiszállítás környezetbarátabb áruszállítást tesz lehetővé. A szolgáltatás keretében az árukat a Trans-Sped saját flottája szállítja ki, zárható, többször használatos ládákban, teljesen csomagolóanyag-mentesen. Ezáltal nem csak a kiszállításhoz használt kartondoboz, de a térkitöltő anyagok hulladékától is mentesül az online rendelési és kiszállítási folyamat.
Kapcsolódó cikkeink
Két díjat is nyert a K&H a CSR Hungary versenyen
Két újabb szakmai elismerésben részesült a K&H Bank a Magyar…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >Több mint 4,5 millió forinttal támogatták a gyerekek sportolását
4,5 millió forintot meghaladó értékű adományt gyűjtött össze a Persil…
Tovább olvasom >Erwin Müller második „Goldener Zuckerhut” díját nyerte el – Példátlan életmű a kiskereskedelemben
Berlinben, mintegy 500 vendég jelenlétében vehette át Erwin Müller, a…
Tovább olvasom >