A K&H ismét díjazta a Trans-Sped munkáját
Környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában a K&H díjazta a Trans-Sped munkáját. Az egyszer használatos csomagolástól mentes kiszállítást lehetővé tevő ZERO kiszállítás mellett több olyan működési mintát és kezdeményezést vezettek be a cégnél, amely a környezetileg fenntartható működést szolgálja, így érdemelte ki a díjat.
A K&H hetedik alkalommal hirdette meg a családi vállalatok kiválósági díjat magyarországi családi tulajdonban lévő vállalkozások számára azzal a céllal, hogy támogassa és elismerje azok hozzájárulását a magyar gazdasághoz és elkötelezettségét a társadalom iránt.
A Trans-Sped idén környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában nevezett. A pályázati anyagot a zsűri szakmai meglátásai és a pályázati kiírásban megadott értékelési szempontjai alapján díjazta.
A környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában azt mutatták be a vállalatok, hogy mennyire elkötelezettek a fenntarthatóság iránt: milyen tevékenységgel csökkentik a családi vállalatnál a környezetszennyezést és a természeti erőforrások felhasználását, hogyan járulnak hozzá ahhoz, hogy a helyi közösség, a társadalom tagjainak környezetét megóvják.
A Trans-Sped elhivatott a zöld e-kereskedelem iránt, ami értéket termel és gazdaságos működést tesz lehetővé. A saját fejlesztésű zöld megoldásaik egyedülálló, környezetbarát áruszállítást biztosítanak. A cég küldetésének tekinti a fenntartható logisztika érdekében tett lépések mielőbbi bevezetését. Ennek érdekében indította el ZERO szolgáltatását, amely csomagolásmentes kiszállítást biztosít. A piacon egyedülálló szolgáltatás először a nagytarcsai fulfillment központjukból tesz lehetővé csomagolásmentes kiszállítást egyre bővülő területen az e-kereskedelemben aktív partnereik számára. A szolgáltatás Budapesten, Pest megyében, a tatai, szolnoki régiókban elérhető, rövidesen pedig a debreceni régióban is elindítják.
A Trans-Sped ZERO kiszállítás környezetbarátabb áruszállítást tesz lehetővé. A szolgáltatás keretében az árukat a Trans-Sped saját flottája szállítja ki, zárható, többször használatos ládákban, teljesen csomagolóanyag-mentesen. Ezáltal nem csak a kiszállításhoz használt kartondoboz, de a térkitöltő anyagok hulladékától is mentesül az online rendelési és kiszállítási folyamat.
Kapcsolódó cikkeink
Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Inflációs fordulat a magyarok körében
Jelentősen javult az inflációs helyzet a lakosság, azon belül a…
Tovább olvasom >Inkább nehézség, mint lehetőség a fenntarthatóság a magyar cégek számára
A K&H fenntarthatósági index legújabb adatai rávilágítanak arra, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz viszonyítva 1,7, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal mérséklődött az építőipari termelés volumene novemberben
2024 novemberében az építőipari termelés volumene a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >