A KFC sültcsirke-illatú tűzifát dobott piacra
Sültcsirke-illatú tűzifát dobott piacra a KFC. Kandallóban meggyújtva a termék a vállalat jól ismert, 11 gyógynövényt és fűszert tartalmazó keverékének illatát árasztja – írja Fox News nyomán az origo.
A KFC tűzifáját „11 Herbs & Spices Firelog” névre keresztelték, azt a vállalat egy Enviro-Log nevű céggel közösen gyártja.
A cégnél nem is titkolják, hogy a különleges tűzifával az a céljuk, hogy a kandallóhoz vagy a kályhához „vonzzák” a helységben tartózkodókat. S így valószínűleg elősegítsék azok sültcsirke-vásárlását. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Minden kultúrában hódít az olvadt sajt
A svájci fondue-t, a grúz hacsapurit és az amerikai mac…
Tovább olvasom >Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >