A KFC sültcsirke-illatú tűzifát dobott piacra
Sültcsirke-illatú tűzifát dobott piacra a KFC. Kandallóban meggyújtva a termék a vállalat jól ismert, 11 gyógynövényt és fűszert tartalmazó keverékének illatát árasztja – írja Fox News nyomán az origo.
A KFC tűzifáját „11 Herbs & Spices Firelog” névre keresztelték, azt a vállalat egy Enviro-Log nevű céggel közösen gyártja.
A cégnél nem is titkolják, hogy a különleges tűzifával az a céljuk, hogy a kandallóhoz vagy a kályhához „vonzzák” a helységben tartózkodókat. S így valószínűleg elősegítsék azok sültcsirke-vásárlását. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >