A KFC sültcsirke-illatú tűzifát dobott piacra
Sültcsirke-illatú tűzifát dobott piacra a KFC. Kandallóban meggyújtva a termék a vállalat jól ismert, 11 gyógynövényt és fűszert tartalmazó keverékének illatát árasztja – írja Fox News nyomán az origo.
A KFC tűzifáját „11 Herbs & Spices Firelog” névre keresztelték, azt a vállalat egy Enviro-Log nevű céggel közösen gyártja.
A cégnél nem is titkolják, hogy a különleges tűzifával az a céljuk, hogy a kandallóhoz vagy a kályhához „vonzzák” a helységben tartózkodókat. S így valószínűleg elősegítsék azok sültcsirke-vásárlását. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Minden kultúrában hódít az olvadt sajt
A svájci fondue-t, a grúz hacsapurit és az amerikai mac…
Tovább olvasom >Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pünkösdi nyitvatartás a PENNY-ben
A pünkösdi hosszú hétvégére is érdemes időben beszerezni a legfontosabb…
Tovább olvasom >Eurostat: valamelyest visszaesett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2025 elején
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák becsült száma az év…
Tovább olvasom >Új reneszánszát éli a vízitúrázás Magyarországon
Hosszú időn át háttérbe szorult, ám a kormány támogatásával mára…
Tovább olvasom >