A kevesebb több lett a Gallicoopnál
Kismértékben csökkentette a termelését, mégis 3,1 százalékos árbevétel-emelkedést realizált a Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. az idei év első félévében a tavalyi azonos időszakhoz képest.Az első féléves 12,74 milliárd forintos forgalomhoz nagyban hozzájárult a külföldiek megnövekedett igénye a jó minőségű és elérhető árú magyar termékek iránt (az exporttermékek körében 10-15 százalékos volt az áremelkedés, míg a belföldi piacon 5-6 százalékos). A Gallicoop hazai piaci részesedése 55 százalék a pulykahúsok között, amelyből kiemelkedik a friss pulykahúsáruk – főleg a mell és felsőcomb – szegmense.
A Gallicoop idén az első félévben 10 641 tonna pulykahúst értékesített, míg a húskészítmény értékesítése 3 383 tonna volt. Ez utóbbin belül enyhe átrendeződés tapasztalható a legmagasabb feldolgozottsági szintet jelentő szeletelt-csomagolt húskészítmények javára, áll a cég sajtóközleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >