A kevesebb több lett a Gallicoopnál
Kismértékben csökkentette a termelését, mégis 3,1 százalékos árbevétel-emelkedést realizált a Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. az idei év első félévében a tavalyi azonos időszakhoz képest.Az első féléves 12,74 milliárd forintos forgalomhoz nagyban hozzájárult a külföldiek megnövekedett igénye a jó minőségű és elérhető árú magyar termékek iránt (az exporttermékek körében 10-15 százalékos volt az áremelkedés, míg a belföldi piacon 5-6 százalékos). A Gallicoop hazai piaci részesedése 55 százalék a pulykahúsok között, amelyből kiemelkedik a friss pulykahúsáruk – főleg a mell és felsőcomb – szegmense.
A Gallicoop idén az első félévben 10 641 tonna pulykahúst értékesített, míg a húskészítmény értékesítése 3 383 tonna volt. Ez utóbbin belül enyhe átrendeződés tapasztalható a legmagasabb feldolgozottsági szintet jelentő szeletelt-csomagolt húskészítmények javára, áll a cég sajtóközleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >