A kevesebb több lett a Gallicoopnál
Kismértékben csökkentette a termelését, mégis 3,1 százalékos árbevétel-emelkedést realizált a Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. az idei év első félévében a tavalyi azonos időszakhoz képest.Az első féléves 12,74 milliárd forintos forgalomhoz nagyban hozzájárult a külföldiek megnövekedett igénye a jó minőségű és elérhető árú magyar termékek iránt (az exporttermékek körében 10-15 százalékos volt az áremelkedés, míg a belföldi piacon 5-6 százalékos). A Gallicoop hazai piaci részesedése 55 százalék a pulykahúsok között, amelyből kiemelkedik a friss pulykahúsáruk – főleg a mell és felsőcomb – szegmense.
A Gallicoop idén az első félévben 10 641 tonna pulykahúst értékesített, míg a húskészítmény értékesítése 3 383 tonna volt. Ez utóbbin belül enyhe átrendeződés tapasztalható a legmagasabb feldolgozottsági szintet jelentő szeletelt-csomagolt húskészítmények javára, áll a cég sajtóközleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >