A kereskedőknek érzelmi kötődést kell kialakítaniuk vásárlóikban
4200 fős mintán végzett kutatása alapján azt állítja a Motista (USA), hogy a kereskedőknek a hagyományosan bevett tematikákon túl kell lépniük, és a vásárlókat valóban érdeklő motívumokat megértve érzelmi kötődést kell kialakítaniuk.
A megkérdezettek 18 százaléka vallotta magát valamely lánc emocionálisan elkötelezett vásárlójának. Ők négyszer jobban ragaszkodnak kedvenc boltjukhoz, mint az átlagvásárló, sokkal nagyobb a vásárlási hajlandóságuk és szívesen ajánlják, közösségi és mobil csatornákon is, az üzletet.
Nem szerinti megoszlásban vizsgálva kiderült, hogy a férfiakat személyesebben érinti a vásárlás, ugyanis 50 százalékkal több férfi vallotta, hogy a kedvelt kereskedőjük által értékesebb embereknek érzik magukat. A nők ezzel szemben inkább a szórakozást és a stílust várják el fő vásárlási élményként. Mindkét nem 10 százaléka követi kedvenc kereskedőit a közösségi médián, ugyanakkor a férfiak nagyobb arányban teszik ezt okostelefonról
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >