A kereskedőknek érzelmi kötődést kell kialakítaniuk vásárlóikban
4200 fős mintán végzett kutatása alapján azt állítja a Motista (USA), hogy a kereskedőknek a hagyományosan bevett tematikákon túl kell lépniük, és a vásárlókat valóban érdeklő motívumokat megértve érzelmi kötődést kell kialakítaniuk.
A megkérdezettek 18 százaléka vallotta magát valamely lánc emocionálisan elkötelezett vásárlójának. Ők négyszer jobban ragaszkodnak kedvenc boltjukhoz, mint az átlagvásárló, sokkal nagyobb a vásárlási hajlandóságuk és szívesen ajánlják, közösségi és mobil csatornákon is, az üzletet.
Nem szerinti megoszlásban vizsgálva kiderült, hogy a férfiakat személyesebben érinti a vásárlás, ugyanis 50 százalékkal több férfi vallotta, hogy a kedvelt kereskedőjük által értékesebb embereknek érzik magukat. A nők ezzel szemben inkább a szórakozást és a stílust várják el fő vásárlási élményként. Mindkét nem 10 százaléka követi kedvenc kereskedőit a közösségi médián, ugyanakkor a férfiak nagyobb arányban teszik ezt okostelefonról
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több, mint 5 millió forint adomány a jótékonysági borárverés eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar innovatív tojástermékek Szaúd-Arábiában?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakértő: a szezonális munkák órabére 10-20%-kal magasabb, mint az állandó fix munkáké
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
