A kereskedőknek érzelmi kötődést kell kialakítaniuk vásárlóikban
4200 fős mintán végzett kutatása alapján azt állítja a Motista (USA), hogy a kereskedőknek a hagyományosan bevett tematikákon túl kell lépniük, és a vásárlókat valóban érdeklő motívumokat megértve érzelmi kötődést kell kialakítaniuk.
A megkérdezettek 18 százaléka vallotta magát valamely lánc emocionálisan elkötelezett vásárlójának. Ők négyszer jobban ragaszkodnak kedvenc boltjukhoz, mint az átlagvásárló, sokkal nagyobb a vásárlási hajlandóságuk és szívesen ajánlják, közösségi és mobil csatornákon is, az üzletet.
Nem szerinti megoszlásban vizsgálva kiderült, hogy a férfiakat személyesebben érinti a vásárlás, ugyanis 50 százalékkal több férfi vallotta, hogy a kedvelt kereskedőjük által értékesebb embereknek érzik magukat. A nők ezzel szemben inkább a szórakozást és a stílust várják el fő vásárlási élményként. Mindkét nem 10 százaléka követi kedvenc kereskedőit a közösségi médián, ugyanakkor a férfiak nagyobb arányban teszik ezt okostelefonról
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >