A kereskedelmi láncok hírességekkel reklámoznak

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 12. 28. 00:00

A Nielsen Media Research adatai szerint az angol szupermarket hálózatok idén a tavalyinál lényegesen többet költöttek hirdetésekre.

A Morison 18 millió fonttal fizetett többet mint előző
évben, a büdzsé az első 11 hónapban meghaladta a 46,5 millió fontot. A pénz
jelentős részét, 61 százalékot olyan hírességek vitték el mint Lulu, Alan
Hansen és Denise Van Outen.

A Tesco idén több mint 70 millió fontot költött
hirdetésekre, ebből 4 milliót a Spice Girls kapott. Az akció eredményeként
karácsonykor 110 százalékkal nőtt a Mel C-vel reklámozott marhahús
értékesítése, a többiek reklámértéke valamivel elmaradt.

A Marks& Spencer hatvan millió fontot meghaladó
büdzséjéből három milliót kapott Antonio Banderas, aki a cég ünnepi sültjét
reklámozta.

Az Asda idén csaknem 45 millió fontot költött hirdetésekre,
a növekedés 10 százalékos volt.  A
Sainsbury Jamie Oliver kampányára ebben az évben 53,5 millió fontot fizetett
ki. 


Kapcsolódó cikkeink