A kereskedelmi láncok hírességekkel reklámoznak
A Nielsen Media Research adatai szerint az angol szupermarket hálózatok idén a tavalyinál lényegesen többet költöttek hirdetésekre.
A Morison 18 millió fonttal fizetett többet mint előző
évben, a büdzsé az első 11 hónapban meghaladta a 46,5 millió fontot. A pénz
jelentős részét, 61 százalékot olyan hírességek vitték el mint Lulu, Alan
Hansen és Denise Van Outen.
A Tesco idén több mint 70 millió fontot költött
hirdetésekre, ebből 4 milliót a Spice Girls kapott. Az akció eredményeként
karácsonykor 110 százalékkal nőtt a Mel C-vel reklámozott marhahús
értékesítése, a többiek reklámértéke valamivel elmaradt.
A Marks& Spencer hatvan millió fontot meghaladó
büdzséjéből három milliót kapott Antonio Banderas, aki a cég ünnepi sültjét
reklámozta.
Az Asda idén csaknem 45 millió fontot költött hirdetésekre,
a növekedés 10 százalékos volt. A
Sainsbury Jamie Oliver kampányára ebben az évben 53,5 millió fontot fizetett
ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >