A kereskedelmi láncok hírességekkel reklámoznak
A Nielsen Media Research adatai szerint az angol szupermarket hálózatok idén a tavalyinál lényegesen többet költöttek hirdetésekre.
A Morison 18 millió fonttal fizetett többet mint előző
évben, a büdzsé az első 11 hónapban meghaladta a 46,5 millió fontot. A pénz
jelentős részét, 61 százalékot olyan hírességek vitték el mint Lulu, Alan
Hansen és Denise Van Outen.
A Tesco idén több mint 70 millió fontot költött
hirdetésekre, ebből 4 milliót a Spice Girls kapott. Az akció eredményeként
karácsonykor 110 százalékkal nőtt a Mel C-vel reklámozott marhahús
értékesítése, a többiek reklámértéke valamivel elmaradt.
A Marks& Spencer hatvan millió fontot meghaladó
büdzséjéből három milliót kapott Antonio Banderas, aki a cég ünnepi sültjét
reklámozta.
Az Asda idén csaknem 45 millió fontot költött hirdetésekre,
a növekedés 10 százalékos volt. A
Sainsbury Jamie Oliver kampányára ebben az évben 53,5 millió fontot fizetett
ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >