A kereskedelmi láncok hírességekkel reklámoznak
A Nielsen Media Research adatai szerint az angol szupermarket hálózatok idén a tavalyinál lényegesen többet költöttek hirdetésekre.
A Morison 18 millió fonttal fizetett többet mint előző
évben, a büdzsé az első 11 hónapban meghaladta a 46,5 millió fontot. A pénz
jelentős részét, 61 százalékot olyan hírességek vitték el mint Lulu, Alan
Hansen és Denise Van Outen.
A Tesco idén több mint 70 millió fontot költött
hirdetésekre, ebből 4 milliót a Spice Girls kapott. Az akció eredményeként
karácsonykor 110 százalékkal nőtt a Mel C-vel reklámozott marhahús
értékesítése, a többiek reklámértéke valamivel elmaradt.
A Marks& Spencer hatvan millió fontot meghaladó
büdzséjéből három milliót kapott Antonio Banderas, aki a cég ünnepi sültjét
reklámozta.
Az Asda idén csaknem 45 millió fontot költött hirdetésekre,
a növekedés 10 százalékos volt. A
Sainsbury Jamie Oliver kampányára ebben az évben 53,5 millió fontot fizetett
ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >