A kereskedelemnek nem sokat hozhat
A tisztán kereskedelmi szervezetek számára nem sokat hozhatnak a nemzeti fejlesztési terv programjai – mondta érdeklődésünkre Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség titkára. – A legtöbb esetben ugyanis a programban való részvétel kritériuma a növekedés, a kereskedők esetében a forgalom jelentős bővülése. Jelenleg és a közeljövőben az általános megszorító intézkedések miatt inkább a kereslet csökkenésére, legjobb esetben is a stagnálásra lehet számítani. Éppen ezért az eladótérben lévő műszaki eszközök korszerűsítése, cseréje a szolgáltatás minőségét javíthatja, de csak kevéssé szolgálja a forgalomnak a kedvezmények szempontjából elengedhetetlen növekedését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >