A keménydiszkontok közül az Aldi Süd kínál elsőként élelmiszer házhozszállítást
Az Aldi Süd először Németországban kínál élelmiszer-házhozszállítást és a szolgáltatás a későbbiekben feltehetőleg rendelésátvétellel is bővül. A lépés azért meglepő, mert a keménydiszkontok eddig konzekvensen távol tartották magukat az onine versenytől.
Az Aldi Süd júniustól élelmiszer-házhozszállítást tesztel a németországi Mülheim városában, ahol a vállalat központja is található. A webshopban vagy appon keresztül elérhető szolgáltatás kezdetben csak az alkalmazottak számára, a negyedik negyedévben azonban már mindenki számára hozzáférhető lesz – adta hírül a Lebensmittel Zeitung.
A vásárlók 1300 – egyebek mellett friss és fagyasztott – termék közül választhatnak, ami a fizikai üzletekben megtalálható 1700 termékből álló választék nagy részét lefedi. Az online kínálatban szereplő árak ráadásul megegyeznek a termékek bolti áraival. A kiszállítás egy dark store-ból történik elektromos járművekkel a hét hat napján, hétfőtől-szombatig, de azt egyelőre nem tudni, hogy milyen díj ellenében.
Az Aldi Süd a tesztelést az Aldi Norddal szoros együttműködésben végzi.
A lépés meglepőnek tűnik, ugyanis az Aldi eddig gyakorlatilag semmilyen online aktivitást nem végzett. Nagy-Britanniában bár a Deliverooval tesztelt házhoz szállítást, ám az a kísérlet azóta leállt, az Egyesült Államokban pedig az Instacart személyes bevásárló szolgáltatásával működik együtt. Legfőbb riválisa, a Lidl sem értékesít élelmiszert online, csak non-food termékeket.
A tény, hogy az Aldi a vásárlók érezhetően árérzékenységének fokozódása idején élelmiszer-házhozszállításba kezd, még intenzívebbé teszi az online versenyt.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >