A Kellogg’s három évvel korábban teljesíti a nemek munkahelyi kiegyensúlyozottságára vonatkozó célkitűzését

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 06. 09:17

A Kellogg’s három évvel a 2025-re kitűzött dátum előtt megvalósította azt a célkitűzését, hogy az Egyesült Királyságban középvezetői és annál magasabb szinten 50%-50%-os legyen a férfiak és nők aránya.

A Kellogg Europe elnöke, David Lawlor 2019-ben írta alá a LEAD CEO Pledge-et, ezzel támogatva a vállalat nemek közötti egyenlőség melletti elköteleződését és a befogadás előmozdítását iparági szinten.

Azóta az élelmiszergyártó vállalat az iparágban úttörő jelleggel vezetett be olyan irányelveket a munkavállalókra vonatkozóan, amelyek figyelembe veszik például a menopauzát, egy terhesség esetleges elveszítését és termékenységi kezeléseket.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy összpontosításunk révén sikerült elérnünk a nemek közötti egyenlőségre vonatkozó célunkat. Felgyorsítottuk erőfeszítéseinket a női vezetői pozíciók tekintetében, és invesztáltunk a női tehetségek fejlesztésébe és támogatásába szervezetünkön belül” – mondta a Kellogg’s UK ügyvezető igazgatója, Chris Silcock a Grocery Trader-nek.

„Hiszem, hogy olyan környezetet és kultúrát teremtettünk, ahol női vezetőink tevőlegesen alakítják az üzlet jövőjét.”

Hozzátette, hogy a Kellogg’s „kezdeményezések sorát építette ki” annak érdekében, hogy ez „ne csak egy pillanatnyi fellángolás, hanem mozgalom legyen iparágunk számára”.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink