A Kellogg’s három évvel korábban teljesíti a nemek munkahelyi kiegyensúlyozottságára vonatkozó célkitűzését
A Kellogg’s három évvel a 2025-re kitűzött dátum előtt megvalósította azt a célkitűzését, hogy az Egyesült Királyságban középvezetői és annál magasabb szinten 50%-50%-os legyen a férfiak és nők aránya.
A Kellogg Europe elnöke, David Lawlor 2019-ben írta alá a LEAD CEO Pledge-et, ezzel támogatva a vállalat nemek közötti egyenlőség melletti elköteleződését és a befogadás előmozdítását iparági szinten.
Azóta az élelmiszergyártó vállalat az iparágban úttörő jelleggel vezetett be olyan irányelveket a munkavállalókra vonatkozóan, amelyek figyelembe veszik például a menopauzát, egy terhesség esetleges elveszítését és termékenységi kezeléseket.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy összpontosításunk révén sikerült elérnünk a nemek közötti egyenlőségre vonatkozó célunkat. Felgyorsítottuk erőfeszítéseinket a női vezetői pozíciók tekintetében, és invesztáltunk a női tehetségek fejlesztésébe és támogatásába szervezetünkön belül” – mondta a Kellogg’s UK ügyvezető igazgatója, Chris Silcock a Grocery Trader-nek.
„Hiszem, hogy olyan környezetet és kultúrát teremtettünk, ahol női vezetőink tevőlegesen alakítják az üzlet jövőjét.”
Hozzátette, hogy a Kellogg’s „kezdeményezések sorát építette ki” annak érdekében, hogy ez „ne csak egy pillanatnyi fellángolás, hanem mozgalom legyen iparágunk számára”.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco 33%-kal csökkenti a Clubcard utalványok értékét
Az új bevásárló appjára való átállás közepette a Tesco öt…
Tovább olvasom >A Morrisons idén harmadszor csökkenti árait, hogy visszatartsa a vásárlókat az Alditól
Újabb 490 termék árát csökkenti a Morrisons, így igyekszik megakadályozni…
Tovább olvasom >„Kellanova” néven működik tovább a Kellogg snack üzletága a gabonapehely-részleg kiválása után
A Kellogg Co globális snack üzletága az észak-amerikai cereália-részleg kiválását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is erős húsvéti forgalomra számít a SPAR
A SPAR Magyarország felkészült a húsvéti ünnepekre: a korábbinál is…
Tovább olvasom >Rövid távon a fizetés, hosszú távon az egyensúly a legfőbb munkavállalói igény
A Boston Consulting Group (BCG) globális, többek között a Profession.hu bevonásával…
Tovább olvasom >Megtört az ivóvízfogyasztás csökkenő trendje Magyarországon
Az elmúlt években megfordult Magyarországon a lakossági ivóvízfogyasztás csökkenő trendje,…
Tovább olvasom >