A Kellogg’s három évvel korábban teljesíti a nemek munkahelyi kiegyensúlyozottságára vonatkozó célkitűzését
A Kellogg’s három évvel a 2025-re kitűzött dátum előtt megvalósította azt a célkitűzését, hogy az Egyesült Királyságban középvezetői és annál magasabb szinten 50%-50%-os legyen a férfiak és nők aránya.
A Kellogg Europe elnöke, David Lawlor 2019-ben írta alá a LEAD CEO Pledge-et, ezzel támogatva a vállalat nemek közötti egyenlőség melletti elköteleződését és a befogadás előmozdítását iparági szinten.
Azóta az élelmiszergyártó vállalat az iparágban úttörő jelleggel vezetett be olyan irányelveket a munkavállalókra vonatkozóan, amelyek figyelembe veszik például a menopauzát, egy terhesség esetleges elveszítését és termékenységi kezeléseket.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy összpontosításunk révén sikerült elérnünk a nemek közötti egyenlőségre vonatkozó célunkat. Felgyorsítottuk erőfeszítéseinket a női vezetői pozíciók tekintetében, és invesztáltunk a női tehetségek fejlesztésébe és támogatásába szervezetünkön belül” – mondta a Kellogg’s UK ügyvezető igazgatója, Chris Silcock a Grocery Trader-nek.
„Hiszem, hogy olyan környezetet és kultúrát teremtettünk, ahol női vezetőink tevőlegesen alakítják az üzlet jövőjét.”
Hozzátette, hogy a Kellogg’s „kezdeményezések sorát építette ki” annak érdekében, hogy ez „ne csak egy pillanatnyi fellángolás, hanem mozgalom legyen iparágunk számára”.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >