A Kellogg’s három évvel korábban teljesíti a nemek munkahelyi kiegyensúlyozottságára vonatkozó célkitűzését
A Kellogg’s három évvel a 2025-re kitűzött dátum előtt megvalósította azt a célkitűzését, hogy az Egyesült Királyságban középvezetői és annál magasabb szinten 50%-50%-os legyen a férfiak és nők aránya.
A Kellogg Europe elnöke, David Lawlor 2019-ben írta alá a LEAD CEO Pledge-et, ezzel támogatva a vállalat nemek közötti egyenlőség melletti elköteleződését és a befogadás előmozdítását iparági szinten.
Azóta az élelmiszergyártó vállalat az iparágban úttörő jelleggel vezetett be olyan irányelveket a munkavállalókra vonatkozóan, amelyek figyelembe veszik például a menopauzát, egy terhesség esetleges elveszítését és termékenységi kezeléseket.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy összpontosításunk révén sikerült elérnünk a nemek közötti egyenlőségre vonatkozó célunkat. Felgyorsítottuk erőfeszítéseinket a női vezetői pozíciók tekintetében, és invesztáltunk a női tehetségek fejlesztésébe és támogatásába szervezetünkön belül” – mondta a Kellogg’s UK ügyvezető igazgatója, Chris Silcock a Grocery Trader-nek.
„Hiszem, hogy olyan környezetet és kultúrát teremtettünk, ahol női vezetőink tevőlegesen alakítják az üzlet jövőjét.”
Hozzátette, hogy a Kellogg’s „kezdeményezések sorát építette ki” annak érdekében, hogy ez „ne csak egy pillanatnyi fellángolás, hanem mozgalom legyen iparágunk számára”.
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >