A keksz üzletágát bővítő Ferreroé lett a Fox’s Biscuits
A keksz üzletágát Európában bővíteni igyekvő, Nutellájáról híres Ferrero megegyezett a Fox’s Biscuitsszel. A vállalat nem adott információt a tranzakció értékéről, de egy az ügylethez közeli forrás szerint a Ferrero a Fox’sért 250 millió fontot fizet. Az így megszerzett márkák a tavalyi évben kb. 157 millió fontnyi árbevételt generáltak.
Az ajánlattétel újabb jele annak, hogy a Ferrero immár nem csupán csokoládétermékeire kíván támaszkodni, hanem erősíteni szeretné pozícióját a főétkezések között fogyasztott édességek kategóriában.
A bejelentett megállapodás értelmében a Fox’s, további kekszmárkák és a brit Boparan Holdings Northern Food Grocery Groupjától két gyártóüzem is a Ferrero belga cégéhez, a CTH-hoz kerül. A Boparan pedig – a Fox’stól és más, fő tevékenységéhez nem kapcsolódó márkáktól megszabadulva – várhatóan csupán baromfiüzletágára fog fókuszálni.
A tranzakció az elkövetkező néhány hónapban lezárulhat.
Kapcsolódó cikkeink
Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >