A keksz üzletágát bővítő Ferreroé lett a Fox’s Biscuits
A keksz üzletágát Európában bővíteni igyekvő, Nutellájáról híres Ferrero megegyezett a Fox’s Biscuitsszel. A vállalat nem adott információt a tranzakció értékéről, de egy az ügylethez közeli forrás szerint a Ferrero a Fox’sért 250 millió fontot fizet. Az így megszerzett márkák a tavalyi évben kb. 157 millió fontnyi árbevételt generáltak.
Az ajánlattétel újabb jele annak, hogy a Ferrero immár nem csupán csokoládétermékeire kíván támaszkodni, hanem erősíteni szeretné pozícióját a főétkezések között fogyasztott édességek kategóriában.
A bejelentett megállapodás értelmében a Fox’s, további kekszmárkák és a brit Boparan Holdings Northern Food Grocery Groupjától két gyártóüzem is a Ferrero belga cégéhez, a CTH-hoz kerül. A Boparan pedig – a Fox’stól és más, fő tevékenységéhez nem kapcsolódó márkáktól megszabadulva – várhatóan csupán baromfiüzletágára fog fókuszálni.
A tranzakció az elkövetkező néhány hónapban lezárulhat.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Ősszel jöhet a növényi alapú Nutella
Hónapokig tartó híresztelések után a Ferrero bejelentette a növényi alapú…
Tovább olvasom >Támogatja az EU erdőirtás elleni rendeletét a Nestlé, a Mars Wrigley és a Ferrero
Az EU erdőirtás elleni rendelete december 30-tól kötelezi a kakaót,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >