A keksz üzletágát bővítő Ferreroé lett a Fox’s Biscuits
A keksz üzletágát Európában bővíteni igyekvő, Nutellájáról híres Ferrero megegyezett a Fox’s Biscuitsszel. A vállalat nem adott információt a tranzakció értékéről, de egy az ügylethez közeli forrás szerint a Ferrero a Fox’sért 250 millió fontot fizet. Az így megszerzett márkák a tavalyi évben kb. 157 millió fontnyi árbevételt generáltak.
Az ajánlattétel újabb jele annak, hogy a Ferrero immár nem csupán csokoládétermékeire kíván támaszkodni, hanem erősíteni szeretné pozícióját a főétkezések között fogyasztott édességek kategóriában.
A bejelentett megállapodás értelmében a Fox’s, további kekszmárkák és a brit Boparan Holdings Northern Food Grocery Groupjától két gyártóüzem is a Ferrero belga cégéhez, a CTH-hoz kerül. A Boparan pedig – a Fox’stól és más, fő tevékenységéhez nem kapcsolódó márkáktól megszabadulva – várhatóan csupán baromfiüzletágára fog fókuszálni.
A tranzakció az elkövetkező néhány hónapban lezárulhat.
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >445 millió kanadai dollárból bővíti ontariói gyárát a Ferrero
A Ferrero Csoport 445 millió kanadai dollárt (319,7 millió amerikai…
Tovább olvasom >Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >