Új kávék a MOL Fresh Cornereiben
Két egyedi kávéújdonság kerül a MOL Fresh Cornerek választékába, amelyek különlegességét az adja, hogy a MOL saját pörkölőüzemében készülnek, és a MOL Csoport nemzetközi hálózatában is kaphatóak lesznek.

Marco Rossi a kávéhozi is ért, nemcsak a focihoz
A Roastar Coffee Company polgárdi kávépörkölő üzemébe szervezett látogatás keretében mutatta be két új, hamarosan a Fresh Corner hálózatába érkező kávéját a sajtónak a MOL
Bár a kávéfogyasztás immár mintegy 700 éve része Európa kultúrájának, a szakemberek még mindig meg tudják lepni új ízekkel a kávé szerelmeseit. Az országosan már négyszáznál is több Fresh Cornerrel büszkélkedő MOL töltőállomásokon páratlan tapasztalat halmozódott fel a kávézási szokásokról – természetes, hogy az ízvilág alakításával is folyamatosan követik a fogyasztói igényeket.
A bemutatóra az újságírókkal különleges vendégek is érkeztek – Marco Rossi, a magyar futballválogatott kapitánya és felesége –, hogy szenvedélyes kávérajongóként megismerkedjenek egy kicsit a kávépörkölés titkaival is és megkóstolják a MOL Fresh Cornerekbe érkező két fajta új kávét; a Brazíliából származó, lágyabb ízvilágú 100% brazil arabicat, illetve az arabica testes aromájának és a robusta gazdag ízének egyesüléséből született arabica és robusta ötvözetet, azaz a Fresh Corner classic kávét.
„Sajnos kevés időt tudunk együtt tölteni a családommal, de a mai egy ilyen kivételes alkalom volt, Mariellával, a feleségemmel. Ráadásul olyan érdekes dolgokat is megtudhattunk a kávéról, és a kávépörkölésről, ami számomra is újdonságot jelentett, annak ellenére, hogy nagy kávérajongó vagyok. Természetesen a két új Fresh Corner kávét is megkóstoltam, mindkettő nagyon finom volt, de a Brazíliából származó 100% brazil arabica közelebb áll az ízlésemhez, mert nagyon aromás, krémes, így espressónak tökéletes.” – mondta el a kapitány a pörkölőüzem meglátogatása után.
Marco Rossi után a vásárlók is megkóstolhatják az új ízeket az ország bármelyik Fresh Cornerében szeptembertől. A két kávé egyébként abszolút a fogyasztók igényeire lett szabva, hiszen az íztesztelésbe hat országból több mint 2000 vásárló lett bevonva, hogy megtalálják a helyi kedvenceket. A tesztekből kiderült, hogy a Fresh Corner rajongói a kakaós, csokis, pörkölt mogyorós és karamellás ízeket kedvelik, amik az új kávékban is megjelennek.
További jó hír az utazóknak, hogy Magyarországon kívül Csehországban, Szlovákiában és hamarosan Romániában is elérhetőek az új ízek a Fresh Corner hálózatában.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A megújuló energiaforrásokra bíznák a magyarok az energiaellátást egy friss kutatás szerint
A magyar lakosság leginkább a megújuló energiaforrások fejlesztésére fordítaná az…
Tovább olvasom >A Mol Limo belépett a klasszikus autókölcsönzés piacára
A Mol Limo elindította hétfőn a klasszikus autókölcsönzést, a Mol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak
Két éve alakult meg hazánk első, iparágakon és régiókon átívelő…
Tovább olvasom >Két napig Korea a Margit-szigetre költözik: indul az ingyenes KoreaON 2025 kulturális fesztivál!
A budapesti nyár idén is elhozza a KoreaON kulturális fesztivált,…
Tovább olvasom >Essendire változtatta nevét az AccorInvest
Megújította nevét és vállalati identitását az AccorInvest, immár Essendi néven…
Tovább olvasom >