A Kaufland új partnere a Shopify
A német online Kaufland.de piactér tovább bővíti partnerhálózatát: ezúttal a Shopify-t adta globális kapcsolatrendszeréhez.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/09/kaufland-lidl-introduce-household-products-from-recycled-plastic-300x174.webp)
A leggyorsabban növekvő online piachoz csatlakoznak
A lépéssel a Shopify retailerek tovább bővíthetik eladási csatornáikat azáltal, hogy egyszerű és közvetlen elérhetőséget kaptak a Kaufland.de oldalhoz.
A Kaufland.de az egyik leggyorsabban növekvő online piactér Németországban: több mint 25 millió árucikket kínál 5000 kategóriában, így rendkívül vonzó sales csatorna lehet az 1.7 millió Shopify kiskereskedő számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic,…
Tovább olvasom >A szlovákiai Kaufland magyar vásárlókra céloz
A Kaufland szlovákiai üzletei aktívan csábítják a magyar vásárlókat, figyelemfelkeltő…
Tovább olvasom >Piacteret indított a Tesco az Egyesült Királyságban
Online piacteret indított a brit Tesco, ahol a vásárlók élelmiszerbeszerzéskor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >