A Kaufland új partnere a Shopify
A német online Kaufland.de piactér tovább bővíti partnerhálózatát: ezúttal a Shopify-t adta globális kapcsolatrendszeréhez.

A leggyorsabban növekvő online piachoz csatlakoznak
A lépéssel a Shopify retailerek tovább bővíthetik eladási csatornáikat azáltal, hogy egyszerű és közvetlen elérhetőséget kaptak a Kaufland.de oldalhoz.
A Kaufland.de az egyik leggyorsabban növekvő online piactér Németországban: több mint 25 millió árucikket kínál 5000 kategóriában, így rendkívül vonzó sales csatorna lehet az 1.7 millió Shopify kiskereskedő számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Kakaómentes csokoládéval újít a Kaufland
A német Kaufland kakaómentes csokoládéalternatívával készülő saját márkás újdonságokat vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >