A Kaufland helyi termelőktől szerzi be a tejet saját márkás termékeihez
A Kaufland elkötelezi magát a tej helyi beszerzése mellett saját márkás tejkínálatához. A német kereskedőlánc szorosabbra fűzi együttműködését a német gazdákkal azáltal, hogy a helyi alapanyag mellett dönt minden saját márkás tejterméknél.
Tavaly a Kaufland bevezette a „Qualität aus Deutschland” („Németországból származó minőség”) pecsétet a Németországban előállított gyümölcsök, zöldségek és húskészítmények számára. A pecsétet a csomagolásra és a polcok árcímkéire nyomtatják, megkönnyítve ezáltal a vásárlók számára a helyi eredetű termékek megtalálását. A pecséttel ellátott több mint 200 gyümölcs- és zöldségterméken kívül a Kaufland teljes sertéshúsa is helyi gazdálkodásokból származik. A vásárlók a „Qualität aus Deutschland” jelzést a Kaufland 250 másik saját márkás termékén is megtalálhatják, például pékárukon, ropogósokon, tejtermékeken és konzerveken. A termékek köre a jövőben tovább bővül.
A német gazdálkodók támogatása fontos a Kaufland számára – áll a csoport közleményében.
„Kiállunk a tisztességes partnerség mellett a német gazdálkodókkal” – mondta Robert Pudelko, a Kaufland beszerzési fenntarthatóságért felelős vezetője, hozzátéve: „Célunk a német gazdálkodók hosszú távú támogatása. Ide tartozik az is, hogy több német eredetű mezőgazdasági terméket, például tejet kínáljunk vásárlóinknak. Ezzel nem csak a német termelési hálózatot erősítjük, hanem a rövidebb szállítási utak révén a környezetet is védjük.”
Forrás: ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nullára csökkentené kibocsátását a Kaufland 2050-re
A Schwarz Csoporthoz tartozó Kaufland 2050-re nettó zéró kibocsátást céloz…
Tovább olvasom >Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >