A Kaufland helyi termelőktől szerzi be a tejet saját márkás termékeihez
A Kaufland elkötelezi magát a tej helyi beszerzése mellett saját márkás tejkínálatához. A német kereskedőlánc szorosabbra fűzi együttműködését a német gazdákkal azáltal, hogy a helyi alapanyag mellett dönt minden saját márkás tejterméknél.

A K-Classic és K-Bio márkájú friss tej, valamint a K-Classic UHT tej és a K-Wertschatz márkanév alatt forgalmazott tejtermékek mostantól 100%-ban a helyi tejtermelőktől származnak
Tavaly a Kaufland bevezette a „Qualität aus Deutschland” („Németországból származó minőség”) pecsétet a Németországban előállított gyümölcsök, zöldségek és húskészítmények számára. A pecsétet a csomagolásra és a polcok árcímkéire nyomtatják, megkönnyítve ezáltal a vásárlók számára a helyi eredetű termékek megtalálását. A pecséttel ellátott több mint 200 gyümölcs- és zöldségterméken kívül a Kaufland teljes sertéshúsa is helyi gazdálkodásokból származik. A vásárlók a „Qualität aus Deutschland” jelzést a Kaufland 250 másik saját márkás termékén is megtalálhatják, például pékárukon, ropogósokon, tejtermékeken és konzerveken. A termékek köre a jövőben tovább bővül.
A német gazdálkodók támogatása fontos a Kaufland számára – áll a csoport közleményében.
„Kiállunk a tisztességes partnerség mellett a német gazdálkodókkal” – mondta Robert Pudelko, a Kaufland beszerzési fenntarthatóságért felelős vezetője, hozzátéve: „Célunk a német gazdálkodók hosszú távú támogatása. Ide tartozik az is, hogy több német eredetű mezőgazdasági terméket, például tejet kínáljunk vásárlóinknak. Ezzel nem csak a német termelési hálózatot erősítjük, hanem a rövidebb szállítási utak révén a környezetet is védjük.”
Forrás: ESM
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Kakaómentes csokoládéval újít a Kaufland
A német Kaufland kakaómentes csokoládéalternatívával készülő saját márkás újdonságokat vezet…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >