A Kaufland helyi termelőktől szerzi be a tejet saját márkás termékeihez
A Kaufland elkötelezi magát a tej helyi beszerzése mellett saját márkás tejkínálatához. A német kereskedőlánc szorosabbra fűzi együttműködését a német gazdákkal azáltal, hogy a helyi alapanyag mellett dönt minden saját márkás tejterméknél.
Tavaly a Kaufland bevezette a „Qualität aus Deutschland” („Németországból származó minőség”) pecsétet a Németországban előállított gyümölcsök, zöldségek és húskészítmények számára. A pecsétet a csomagolásra és a polcok árcímkéire nyomtatják, megkönnyítve ezáltal a vásárlók számára a helyi eredetű termékek megtalálását. A pecséttel ellátott több mint 200 gyümölcs- és zöldségterméken kívül a Kaufland teljes sertéshúsa is helyi gazdálkodásokból származik. A vásárlók a „Qualität aus Deutschland” jelzést a Kaufland 250 másik saját márkás termékén is megtalálhatják, például pékárukon, ropogósokon, tejtermékeken és konzerveken. A termékek köre a jövőben tovább bővül.
A német gazdálkodók támogatása fontos a Kaufland számára – áll a csoport közleményében.
„Kiállunk a tisztességes partnerség mellett a német gazdálkodókkal” – mondta Robert Pudelko, a Kaufland beszerzési fenntarthatóságért felelős vezetője, hozzátéve: „Célunk a német gazdálkodók hosszú távú támogatása. Ide tartozik az is, hogy több német eredetű mezőgazdasági terméket, például tejet kínáljunk vásárlóinknak. Ezzel nem csak a német termelési hálózatot erősítjük, hanem a rövidebb szállítási utak révén a környezetet is védjük.”
Forrás: ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >Az alkalmazkodás magasiskolája – Az inflációs környezet lenyomata a napifogyasztásicikk-piacon
Tovább nő a nyomás a márkákon – állítja Bakonyi-Kovács Krisztina,…
Tovább olvasom >Jótékonysági akcióval ünnepelte 30. születésnapját a dm
Több területen is fontos lépések történtek a dm gazdasági közösségében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >