A Kaufland helyi termelőktől szerzi be a tejet saját márkás termékeihez
A Kaufland elkötelezi magát a tej helyi beszerzése mellett saját márkás tejkínálatához. A német kereskedőlánc szorosabbra fűzi együttműködését a német gazdákkal azáltal, hogy a helyi alapanyag mellett dönt minden saját márkás tejterméknél.

A K-Classic és K-Bio márkájú friss tej, valamint a K-Classic UHT tej és a K-Wertschatz márkanév alatt forgalmazott tejtermékek mostantól 100%-ban a helyi tejtermelőktől származnak
Tavaly a Kaufland bevezette a „Qualität aus Deutschland” („Németországból származó minőség”) pecsétet a Németországban előállított gyümölcsök, zöldségek és húskészítmények számára. A pecsétet a csomagolásra és a polcok árcímkéire nyomtatják, megkönnyítve ezáltal a vásárlók számára a helyi eredetű termékek megtalálását. A pecséttel ellátott több mint 200 gyümölcs- és zöldségterméken kívül a Kaufland teljes sertéshúsa is helyi gazdálkodásokból származik. A vásárlók a „Qualität aus Deutschland” jelzést a Kaufland 250 másik saját márkás termékén is megtalálhatják, például pékárukon, ropogósokon, tejtermékeken és konzerveken. A termékek köre a jövőben tovább bővül.
A német gazdálkodók támogatása fontos a Kaufland számára – áll a csoport közleményében.
„Kiállunk a tisztességes partnerség mellett a német gazdálkodókkal” – mondta Robert Pudelko, a Kaufland beszerzési fenntarthatóságért felelős vezetője, hozzátéve: „Célunk a német gazdálkodók hosszú távú támogatása. Ide tartozik az is, hogy több német eredetű mezőgazdasági terméket, például tejet kínáljunk vásárlóinknak. Ezzel nem csak a német termelési hálózatot erősítjük, hanem a rövidebb szállítási utak révén a környezetet is védjük.”
Forrás: ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elképesztő drágulás a tejtermékek piacán – egyre többen fordulhatnak az import felé
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint a tejtermékek az élelmiszer-infláció…
Tovább olvasom >Helyi szójából készült növényi joghurtot dob piacra a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi lánc háromféle növényi alapú joghurtot vezetett…
Tovább olvasom >Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >