A Kaufland helyi termelőktől szerzi be a tejet saját márkás termékeihez
A Kaufland elkötelezi magát a tej helyi beszerzése mellett saját márkás tejkínálatához. A német kereskedőlánc szorosabbra fűzi együttműködését a német gazdákkal azáltal, hogy a helyi alapanyag mellett dönt minden saját márkás tejterméknél.
Tavaly a Kaufland bevezette a „Qualität aus Deutschland” („Németországból származó minőség”) pecsétet a Németországban előállított gyümölcsök, zöldségek és húskészítmények számára. A pecsétet a csomagolásra és a polcok árcímkéire nyomtatják, megkönnyítve ezáltal a vásárlók számára a helyi eredetű termékek megtalálását. A pecséttel ellátott több mint 200 gyümölcs- és zöldségterméken kívül a Kaufland teljes sertéshúsa is helyi gazdálkodásokból származik. A vásárlók a „Qualität aus Deutschland” jelzést a Kaufland 250 másik saját márkás termékén is megtalálhatják, például pékárukon, ropogósokon, tejtermékeken és konzerveken. A termékek köre a jövőben tovább bővül.
A német gazdálkodók támogatása fontos a Kaufland számára – áll a csoport közleményében.
„Kiállunk a tisztességes partnerség mellett a német gazdálkodókkal” – mondta Robert Pudelko, a Kaufland beszerzési fenntarthatóságért felelős vezetője, hozzátéve: „Célunk a német gazdálkodók hosszú távú támogatása. Ide tartozik az is, hogy több német eredetű mezőgazdasági terméket, például tejet kínáljunk vásárlóinknak. Ezzel nem csak a német termelési hálózatot erősítjük, hanem a rövidebb szállítási utak révén a környezetet is védjük.”
Forrás: ESM
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >Többször használható zacskókat vezet be a Kaufland Németországban
A Kaufland újrahasználható tasakokat vezet be pékárurészlegén Németországban. Az egyenként…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >