A Kaufland 11 millió euróból fejleszti üzleteit Bulgáriában
A projekt számos a meglévő létesítményeken elvégzendő fejlesztést és technológiai újítások bevezetését foglalja magában – mondta a Kaufland.
A Bulgária vezető üzletláncai közé tartozó kiskereskedő olyan megoldásokat helyez előtérbe, amelyek célja az általános vásárlói élmény javítása és a vállalat környezeti hatásának csökkentése.
A legutóbb befejezett üzletfelújítási projekt keretében a Kaufland Haskovo hipermarketben új hűtőberendezések telepítésére került sor mintegy 2 millió BGN (1 millió euró) értékben.
A Kaufland Haskovo összes berendezése mostantól alacsony károsanyag-kibocsátású, és a kiskereskedő szerint olyan hűtőközeggel működik, amely közel 4000-szer környezetbarátabb, mint a korábbi változat.
Az új berendezések jelentős javulást hoznak az áruk tárolása és a környezet védelme terén
Energiahatékony megoldások
A hűtőberendezések a korábbiakhoz képest több mint 30%-kal energiahatékonyabbak, ami évente mintegy 500 000 kWh villamosenergia megtakarítását eredményezi.
A korszerűsítéssel évente körülbelül 100 személygépkocsi éves kibocsátásának megfelelő mintegy 250 tonna szén-dioxid-kibocsátás is elkerülhető.
A fokozott energiahatékonyság mellett a felújított haskovói hipermarket a Kaufland innovatív One Stop Shopping koncepcióját is megtestesíti. A vásárlók közel 20 000 árucikk közül választhatnak napi vagy heti bevásárlásaik során, és felkereshetik a hipermarkethez tartozó többi üzletet is.
Kapcsolódó cikkeink
1000-2000 fő közötti települések lezárt üzleti évvel még nem rendelkező italüzletei is igényelhetik a 3 milliós támogatás
Vissza nem térítendő forrásra pályázhatnak energiahatékonyságot növelő fejlesztésekre, marketingre, eszközbeszerzésre…
Tovább olvasom >Kakaómentes csokoládéval újít a Kaufland
A német Kaufland kakaómentes csokoládéalternatívával készülő saját márkás újdonságokat vezet…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >