A Kaufland 11 millió euróból fejleszti üzleteit Bulgáriában
A projekt számos a meglévő létesítményeken elvégzendő fejlesztést és technológiai újítások bevezetését foglalja magában – mondta a Kaufland.
A Bulgária vezető üzletláncai közé tartozó kiskereskedő olyan megoldásokat helyez előtérbe, amelyek célja az általános vásárlói élmény javítása és a vállalat környezeti hatásának csökkentése.
A legutóbb befejezett üzletfelújítási projekt keretében a Kaufland Haskovo hipermarketben új hűtőberendezések telepítésére került sor mintegy 2 millió BGN (1 millió euró) értékben.
A Kaufland Haskovo összes berendezése mostantól alacsony károsanyag-kibocsátású, és a kiskereskedő szerint olyan hűtőközeggel működik, amely közel 4000-szer környezetbarátabb, mint a korábbi változat.
Az új berendezések jelentős javulást hoznak az áruk tárolása és a környezet védelme terén
Energiahatékony megoldások
A hűtőberendezések a korábbiakhoz képest több mint 30%-kal energiahatékonyabbak, ami évente mintegy 500 000 kWh villamosenergia megtakarítását eredményezi.
A korszerűsítéssel évente körülbelül 100 személygépkocsi éves kibocsátásának megfelelő mintegy 250 tonna szén-dioxid-kibocsátás is elkerülhető.
A fokozott energiahatékonyság mellett a felújított haskovói hipermarket a Kaufland innovatív One Stop Shopping koncepcióját is megtestesíti. A vásárlók közel 20 000 árucikk közül választhatnak napi vagy heti bevásárlásaik során, és felkereshetik a hipermarkethez tartozó többi üzletet is.
Kapcsolódó cikkeink
Kakaómentes csokoládéval újít a Kaufland
A német Kaufland kakaómentes csokoládéalternatívával készülő saját márkás újdonságokat vezet…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Fenntartható fordulat a magyar mezőgazdaságban: egyre többen váltanak modern termelési módszerekre
A magyar mezőgazdaságban egyre nagyobb szerepet kapnak az innovatív, fenntartható…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >