A Kaufland 11 millió euróból fejleszti üzleteit Bulgáriában
A projekt számos a meglévő létesítményeken elvégzendő fejlesztést és technológiai újítások bevezetését foglalja magában – mondta a Kaufland.
A Bulgária vezető üzletláncai közé tartozó kiskereskedő olyan megoldásokat helyez előtérbe, amelyek célja az általános vásárlói élmény javítása és a vállalat környezeti hatásának csökkentése.
A legutóbb befejezett üzletfelújítási projekt keretében a Kaufland Haskovo hipermarketben új hűtőberendezések telepítésére került sor mintegy 2 millió BGN (1 millió euró) értékben.
A Kaufland Haskovo összes berendezése mostantól alacsony károsanyag-kibocsátású, és a kiskereskedő szerint olyan hűtőközeggel működik, amely közel 4000-szer környezetbarátabb, mint a korábbi változat.
Az új berendezések jelentős javulást hoznak az áruk tárolása és a környezet védelme terén
Energiahatékony megoldások
A hűtőberendezések a korábbiakhoz képest több mint 30%-kal energiahatékonyabbak, ami évente mintegy 500 000 kWh villamosenergia megtakarítását eredményezi.
A korszerűsítéssel évente körülbelül 100 személygépkocsi éves kibocsátásának megfelelő mintegy 250 tonna szén-dioxid-kibocsátás is elkerülhető.
A fokozott energiahatékonyság mellett a felújított haskovói hipermarket a Kaufland innovatív One Stop Shopping koncepcióját is megtestesíti. A vásárlók közel 20 000 árucikk közül választhatnak napi vagy heti bevásárlásaik során, és felkereshetik a hipermarkethez tartozó többi üzletet is.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >1000-2000 fő közötti települések lezárt üzleti évvel még nem rendelkező italüzletei is igényelhetik a 3 milliós támogatás
Vissza nem térítendő forrásra pályázhatnak energiahatékonyságot növelő fejlesztésekre, marketingre, eszközbeszerzésre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >