A Kaufland 11 millió euróból fejleszti üzleteit Bulgáriában
A projekt számos a meglévő létesítményeken elvégzendő fejlesztést és technológiai újítások bevezetését foglalja magában – mondta a Kaufland.
A Bulgária vezető üzletláncai közé tartozó kiskereskedő olyan megoldásokat helyez előtérbe, amelyek célja az általános vásárlói élmény javítása és a vállalat környezeti hatásának csökkentése.
A legutóbb befejezett üzletfelújítási projekt keretében a Kaufland Haskovo hipermarketben új hűtőberendezések telepítésére került sor mintegy 2 millió BGN (1 millió euró) értékben.
A Kaufland Haskovo összes berendezése mostantól alacsony károsanyag-kibocsátású, és a kiskereskedő szerint olyan hűtőközeggel működik, amely közel 4000-szer környezetbarátabb, mint a korábbi változat.
Az új berendezések jelentős javulást hoznak az áruk tárolása és a környezet védelme terén
Energiahatékony megoldások
A hűtőberendezések a korábbiakhoz képest több mint 30%-kal energiahatékonyabbak, ami évente mintegy 500 000 kWh villamosenergia megtakarítását eredményezi.
A korszerűsítéssel évente körülbelül 100 személygépkocsi éves kibocsátásának megfelelő mintegy 250 tonna szén-dioxid-kibocsátás is elkerülhető.
A fokozott energiahatékonyság mellett a felújított haskovói hipermarket a Kaufland innovatív One Stop Shopping koncepcióját is megtestesíti. A vásárlók közel 20 000 árucikk közül választhatnak napi vagy heti bevásárlásaik során, és felkereshetik a hipermarkethez tartozó többi üzletet is.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy…
Tovább olvasom >Zöldülnek a Lidl épületei
Az idén 20 éves Lidl Magyarország 2023 végéig minden saját…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >