A Karlovarské Minerální Vody Csoport megveszi a Kékkúti Ásványvíz Zrt.-t
A csehországi Karlovarské Minerální Vody Csoport (KMV) megvásárolja a Kékkúti Ásványvíz Zrt.-t (Kékkúti). A KMV Közép- és Kelet-Európa legnagyobb ásványvíz palackozója, amely nagy szakértelemmel bír az ásványvíz üzletágban, csakúgy, mint a tágabb értelemben vett ital szektorban. A KMV a Kékkúti Ásványvíz Zrt. összes jelenlegi munkavállalójának (110 fő) továbbfoglalkoztatását tervezi, és magyarországi piacra lépésük újabb beruházásokat jelent, valamint biztosítja a Nestlé Waters márkaportfóliójának folyamatos fejlesztését.
„Ambiciózus növekedési terveink vannak a Kékkútival. Ezek a tervek ugyanazokra az elvekre épülnek, amelyek a KMV-t is sikeressé tették: az innovációra, valamint a felnőttek és a gyermekek egészséges életmódját szolgáló termékportfólióra. Egyszerre vagyunk elkötelezettek a fogyasztók és a helyi tradíciók, helyi termékek iránt. Küldetésünk, hogy ötvözzük az innovációt és a versenyképességet a Kékkúti márkáiban. A Kékkúti termékek szerves részei a magyar tradíciónak. Olyan nemzeti kincsek, amelyeket a magyar fogyasztók szeretnek” – mondta el Alessandro Pasquale, a KMV vezetője.
A KMV 2008-ban kezdte terjeszkedését az európai piacokon. A 750 főt foglalkoztató cégcsoport jelenleg a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Ausztriában, Németországban, Lengyelországban valamint Ukrajnában van jelen, és több mint 20 országba exportál.
Az Európai Palackozott Víz Szövetség 2013-as adatai szerint a magyar piac a legfejlettebbek közé tartozik Európában, ahol kifejezetten magas, 119 liter az egy főre eső átlagos fogyasztás. A magyar palackozott víz piac pozitív trendet mutat, a 2008-2013 közötti időszakban 3,5 százalékos átlagos éves növekedést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >