A JYSK tovább terjeszkedik Magyarországon – két új áruházat is nyitnak
A JYSK tovább bővíti jelenlétét Magyarországon, és márciusban két új áruházat nyit. A bicskei és várpalotai egységekkel együtt a vállalat már 98 áruházzal üzemel az országban. Eközben a vállalat bejelenti a régebbi üzletek globális felújítását, több mint 3300 üzlet világszerte egy új, zöldebb koncepció szerint működik majd.
A budapesti agglomerációban található Solymáron és Móron, majd a 19. kerületben és Szarvason nyitottak új üzleteket. Az idei 2023/24-es pénzügyi évben még egy új áruház nyitását tervezik. Az online vásárlások számának növekedésének ellenére továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, különösen a nagyobb értékű termékeknél, például a bútoroknál és matracoknál.
Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáért és Görögorszáért felelős country director hangsúlyozta a fizikai jelenlét fontosságát a vásárlók kiszolgálása érdekében.
„Látjuk, hogy az online vásárlások számának növekedése ellenére továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, különösen a nagyobb értékű termékeknél, például a bútorok és matracok esetében. Fontosnak tartjuk azt is, hogy mind a fővárosban, mind vidéken közel legyünk a vásárlókhoz, ezért folyamatosan nyílnak az áruházak országszerte”
– mondta Szimeiszter.
Energiatakarékos üzletek
Az új áruházak mindegyike közel ezer négyzetméteres lesz, és a 3.0-ás koncepció jegyében készülnek, amely három bemutatószobával segíti a bútorok közötti eligazodást. Emellett a JYSK külön matrac-stúdiót kínál, ahol a vásárlók tanácsokat kaphatnak és kipróbálhatják a termékeket otthonos környezetben. A dekorációs kellékek és kiegészítők területe még nagyobb teret kap, ahol szezonálisan frissülő, az aktuális trendeket követő termékek széles választékát találhatják.
Az energiahatékonyság iránti elkötelezettség jegyében az üzletek felújításakor kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, például az izzókat LED-lámpákra cserélték, és mozgásérzékelőket szereltek a szociális helyiségekbe. Az új koncepció szerint az üzletekben a világítást három ütemben lehet felkapcsolni, amely lehetővé teszi, hogy kevesebb fény mellett is kiváló vásárlási élményt nyújtsanak, miközben az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25 százalékkal csökkenhet.
A JYSK folyamatosan fejleszti kiskereskedelmi tereit, az modern vásárlási preferenciákhoz és környezeti szempontokhoz igazítva, ezzel dinamikus és fenntartható vásárlási környezetet biztosítva vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét december 24-ei zárvatartással készül a karácsonyra a JYSK
Az ország JYSK üzletei idén hetedik éve tartanak zárva karácsonykor.…
Tovább olvasom >A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Ózdon nyílik a JYSK legújabb áruháza, melynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
November 6-án Ózdon nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >