A JYSK tovább terjeszkedik Magyarországon – két új áruházat is nyitnak
A JYSK tovább bővíti jelenlétét Magyarországon, és márciusban két új áruházat nyit. A bicskei és várpalotai egységekkel együtt a vállalat már 98 áruházzal üzemel az országban. Eközben a vállalat bejelenti a régebbi üzletek globális felújítását, több mint 3300 üzlet világszerte egy új, zöldebb koncepció szerint működik majd.
A budapesti agglomerációban található Solymáron és Móron, majd a 19. kerületben és Szarvason nyitottak új üzleteket. Az idei 2023/24-es pénzügyi évben még egy új áruház nyitását tervezik. Az online vásárlások számának növekedésének ellenére továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, különösen a nagyobb értékű termékeknél, például a bútoroknál és matracoknál.
Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáért és Görögorszáért felelős country director hangsúlyozta a fizikai jelenlét fontosságát a vásárlók kiszolgálása érdekében.
„Látjuk, hogy az online vásárlások számának növekedése ellenére továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, különösen a nagyobb értékű termékeknél, például a bútorok és matracok esetében. Fontosnak tartjuk azt is, hogy mind a fővárosban, mind vidéken közel legyünk a vásárlókhoz, ezért folyamatosan nyílnak az áruházak országszerte”
– mondta Szimeiszter.
Energiatakarékos üzletek
Az új áruházak mindegyike közel ezer négyzetméteres lesz, és a 3.0-ás koncepció jegyében készülnek, amely három bemutatószobával segíti a bútorok közötti eligazodást. Emellett a JYSK külön matrac-stúdiót kínál, ahol a vásárlók tanácsokat kaphatnak és kipróbálhatják a termékeket otthonos környezetben. A dekorációs kellékek és kiegészítők területe még nagyobb teret kap, ahol szezonálisan frissülő, az aktuális trendeket követő termékek széles választékát találhatják.
Az energiahatékonyság iránti elkötelezettség jegyében az üzletek felújításakor kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, például az izzókat LED-lámpákra cserélték, és mozgásérzékelőket szereltek a szociális helyiségekbe. Az új koncepció szerint az üzletekben a világítást három ütemben lehet felkapcsolni, amely lehetővé teszi, hogy kevesebb fény mellett is kiváló vásárlási élményt nyújtsanak, miközben az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25 százalékkal csökkenhet.
A JYSK folyamatosan fejleszti kiskereskedelmi tereit, az modern vásárlási preferenciákhoz és környezeti szempontokhoz igazítva, ezzel dinamikus és fenntartható vásárlási környezetet biztosítva vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >Carrefour és Lagardère együttműködés a francia pályaudvarokon
A Carrefour kiskereskedelmi lánc és a Lagardère Travel Retail közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >