A JYSK csökkenti árait, hogy versenyképes maradjon
A dán kiskereskedelmi üzletlánc, a JYSK jelentős árcsökkentésbe kezdett annak érdekében, hogy továbbra is megfizethető és versenyképes maradjon a lakberendezési piacon.
A vállalat közleményében kifejtette, hogy elsődleges céljuk, hogy a vásárlók számára elsődleges választás legyenek, ha lakberendezési termékekről van szó. Ezen felül felhívják a figyelmet arra, hogy az általuk tapasztalt költségnövekedés, az általános bizonytalanság és az infláció miatt az egész ágazatban emelkednek az árak.
Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke kifejtette, hogy a vállalat eddig is vállalta a költségek nagy részét annak érdekében, hogy versenyképes maradhasson az árak terén. Ennek jegyében tovább csökkentették a népszerű termékeik árait, hogy még vonzóbbá tegyék azokat a vásárlók számára. A JYSK tervei között szerepel, hogy 2023-ra 1200-tól 1500 termékre bővíti ki azoknak a termékeknek a számát, melyek mindig alacsony áron lesznek elérhetőek.
A JYSK Magyarországon is jelentős árcsökkentéseket hajtott végre, közel 750 termék árát csökkentve, átlagosan közel 15 százalékkal az elmúlt hónapokban. A vállalat ezt az intézkedést az aktuális gazdasági kihívásokhoz igazítja, hogy még inkább megkönnyítse a vásárlók számára a lakberendezési termékek beszerzését.
A JYSK a 2022/23-as pénzügyi évben rekordforgalmat ért el, a forgalom 6,3 százalékkal növekedett, elérve a 38,5 milliárd dán koronát (5,2 milliárd euró), ami az áruházlánc történetében új csúcsot jelent. A vállalat továbbra is elkötelezett a vásárlók számára kínált megfizethető és minőségi termékek iránt, miközben figyelemmel kíséri az ágazat változásait és kihívásait.
Kapcsolódó cikkeink
Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >