A JYSK csökkenti árait, hogy versenyképes maradjon
A dán kiskereskedelmi üzletlánc, a JYSK jelentős árcsökkentésbe kezdett annak érdekében, hogy továbbra is megfizethető és versenyképes maradjon a lakberendezési piacon.
A vállalat közleményében kifejtette, hogy elsődleges céljuk, hogy a vásárlók számára elsődleges választás legyenek, ha lakberendezési termékekről van szó. Ezen felül felhívják a figyelmet arra, hogy az általuk tapasztalt költségnövekedés, az általános bizonytalanság és az infláció miatt az egész ágazatban emelkednek az árak.
Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke kifejtette, hogy a vállalat eddig is vállalta a költségek nagy részét annak érdekében, hogy versenyképes maradhasson az árak terén. Ennek jegyében tovább csökkentették a népszerű termékeik árait, hogy még vonzóbbá tegyék azokat a vásárlók számára. A JYSK tervei között szerepel, hogy 2023-ra 1200-tól 1500 termékre bővíti ki azoknak a termékeknek a számát, melyek mindig alacsony áron lesznek elérhetőek.
A JYSK Magyarországon is jelentős árcsökkentéseket hajtott végre, közel 750 termék árát csökkentve, átlagosan közel 15 százalékkal az elmúlt hónapokban. A vállalat ezt az intézkedést az aktuális gazdasági kihívásokhoz igazítja, hogy még inkább megkönnyítse a vásárlók számára a lakberendezési termékek beszerzését.
A JYSK a 2022/23-as pénzügyi évben rekordforgalmat ért el, a forgalom 6,3 százalékkal növekedett, elérve a 38,5 milliárd dán koronát (5,2 milliárd euró), ami az áruházlánc történetében új csúcsot jelent. A vállalat továbbra is elkötelezett a vásárlók számára kínált megfizethető és minőségi termékek iránt, miközben figyelemmel kíséri az ágazat változásait és kihívásait.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >