A JYSK csökkenti árait, hogy versenyképes maradjon
A dán kiskereskedelmi üzletlánc, a JYSK jelentős árcsökkentésbe kezdett annak érdekében, hogy továbbra is megfizethető és versenyképes maradjon a lakberendezési piacon.
A vállalat közleményében kifejtette, hogy elsődleges céljuk, hogy a vásárlók számára elsődleges választás legyenek, ha lakberendezési termékekről van szó. Ezen felül felhívják a figyelmet arra, hogy az általuk tapasztalt költségnövekedés, az általános bizonytalanság és az infláció miatt az egész ágazatban emelkednek az árak.
Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke kifejtette, hogy a vállalat eddig is vállalta a költségek nagy részét annak érdekében, hogy versenyképes maradhasson az árak terén. Ennek jegyében tovább csökkentették a népszerű termékeik árait, hogy még vonzóbbá tegyék azokat a vásárlók számára. A JYSK tervei között szerepel, hogy 2023-ra 1200-tól 1500 termékre bővíti ki azoknak a termékeknek a számát, melyek mindig alacsony áron lesznek elérhetőek.
A JYSK Magyarországon is jelentős árcsökkentéseket hajtott végre, közel 750 termék árát csökkentve, átlagosan közel 15 százalékkal az elmúlt hónapokban. A vállalat ezt az intézkedést az aktuális gazdasági kihívásokhoz igazítja, hogy még inkább megkönnyítse a vásárlók számára a lakberendezési termékek beszerzését.
A JYSK a 2022/23-as pénzügyi évben rekordforgalmat ért el, a forgalom 6,3 százalékkal növekedett, elérve a 38,5 milliárd dán koronát (5,2 milliárd euró), ami az áruházlánc történetében új csúcsot jelent. A vállalat továbbra is elkötelezett a vásárlók számára kínált megfizethető és minőségi termékek iránt, miközben figyelemmel kíséri az ágazat változásait és kihívásait.
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amelynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >A JYSK nyereségben már az első, de az IKEA forgalmát még senki sem éri utol
Három nagy szereplő uralja a hazai lakberendezési piacot: az IKEA,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >