A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!
Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, ami november 2. és 3. között kerül megrendezésre a Millenárison. Az aktivációra olyan fiatal tehetségek jelentkezését várják, akik szívesen megváltanák a reklám- és marketingszakmába való belépőjüket – akár két cipővásárlás között.
A Sneakerness fesztivált tavaly rendezték meg első alkalommal Magyarországon, amire akkor 6 ezren voltak kíváncsiak. Ugyanakkor az előző évi eredmények nemcsak a sneakerfesztivál sikerét igazolták, hanem a Lounge Group, SneakPeek nevű aktivitásáét is, amivel a reklámügynökség a jövő kreatívjainak felkutatását tűzte ki célul a sneaker közösség berkein belül.
“Tavaly már beigazolódott, hogy a Sneakerness és a SneakPeek egy remek lehetőség arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltsük a reklámszakma iránt, ami világszinten küzd az utánpótlás hiányával. Ráadásul, a sneaker kultúra és a kommunikációs iparág között tényleg rengeteg hasonlóság fedezhető fel. Erre pedig igyekeztünk rávilágítani az idei feladattal is, amit a SEIKO-val közösen alkottunk meg.”
– mondta Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója.
Azt, hogy a kreatív szakemberek és a sneaker közösség tagjai jól megférnek egymás mellett a szakmai zsűri is szemlélteti, ahol a kommunikációs iparág képviselői mellett helyet kapott a Sneakerness Budapest főszervezője, Trunk Tomi, valamit a Culture Kicks alapítója, Chase Young is.
A versenyzőket egyébként számos nyeremény is várja: Az első 3 helyezés összesen 600 ezer forint értékű SEIKO utalványt, míg a különdíj Sordeo merch szettet ér. A szakmai díjat elnyerő pályázók pedig egy-egy gyakornoki vagy junior pozícióval gazdagodhatnak a Lounge Group kreatív vagy a SEIKO marketing csapatában.
Jelentkezni 2024. október 27-ig, a www.sneakpeek.lounge.hu oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkeink
A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége
A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében
A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >