A jövő kezdete
Minden év végén egy rövid pillanatig visszatekintünk az elmúlt hónapokra, de sokkal hosszabb pillanatig nézünk előre, már az újakra. Idén sem volt szokványos az év, és bár már nem illik előhozni 2020 árnyait, amelyek még erre az évre is rávetültek, de nem lehet eltagadni sem. És azt sem, amilyen következményeket előidézett, és aminek pontosan még nem látjuk a súlyát.
Amit most tapasztalunk – a magas és állandósulni látszó infláció, egekbe szökő alapanyagárak és lassan emelkedő fogyasztói árak, a szolgáltatások és logisztika áremelkedése… –, olyan hirtelenséggel szakadt a nyakunkba, ahogy az egész pandémia. Lassan cunamivá duzzadnak a hullámok, és még nem lehet tudni, mit hoz a következő egy-két év.
Az idei év lapszámait, nagyszerű eseményeit már magunk mögött tudjuk. Nézzünk előre, a következő évre. Megterveztük már a jövő évi lapszámokat, és sorba a rendezvényeket is. A Trade Marketing Klub Szerelmem a trade marketing konferenciával kezdünk februárban, majd a kétévente megrendezendő Sirha Budapest kiállítás Future Store Innovations standjával folyatjuk márciusban a sort. Áprilisban TMK klubülés és Promóció konferencia lesz, amit májusban az Inno d’Or – Év Innovációja díjátadó és a Business Dinner események követnek. Júniusban ismét TMK klubülést tartunk, már grillpartival, és készülünk a szeptemberi Business Daysre, ahol átadjuk a Fenntarthatóság Szimbóluma és StarStore – Év Kereskedője díjakat, majd pedig novemberben, az évzáró TMK klubülésen a POPAI POP Awards díjakat is. De mindemellett jövőre is lesznek újdonságaink, ahogy eddig minden évben, eseményben és tematikában egyaránt.
Bízunk benne, hogy a jövő év legalább olyan aktív lesz sikerekben, mint kihívásokban, és az FMCG-piac egészét tekintve sikeres évet fogunk zárni 12 hónap múlva. Hogy a pandémia a múlté lesz-e már, vagy egy akkori újabb hullám és sokadik oltakozási kampány idején tartunk-e majd, lehet, már nem is lesz olyan fontos – megszokjuk azt is, és a megváltozott piaci környezetünk része lesz.
Maradjon velünk jövőre is, olvasson minket, nézze a Future Talks Krizsó Szilviával podcastunkat, és találkozzunk minél több rendezvényünkön! Sikeres új évet kívánunk 2022-re is! //
Üdvözlettel: Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >