A jövő kezdete
Minden év végén egy rövid pillanatig visszatekintünk az elmúlt hónapokra, de sokkal hosszabb pillanatig nézünk előre, már az újakra. Idén sem volt szokványos az év, és bár már nem illik előhozni 2020 árnyait, amelyek még erre az évre is rávetültek, de nem lehet eltagadni sem. És azt sem, amilyen következményeket előidézett, és aminek pontosan még nem látjuk a súlyát.
Amit most tapasztalunk – a magas és állandósulni látszó infláció, egekbe szökő alapanyagárak és lassan emelkedő fogyasztói árak, a szolgáltatások és logisztika áremelkedése… –, olyan hirtelenséggel szakadt a nyakunkba, ahogy az egész pandémia. Lassan cunamivá duzzadnak a hullámok, és még nem lehet tudni, mit hoz a következő egy-két év.
Az idei év lapszámait, nagyszerű eseményeit már magunk mögött tudjuk. Nézzünk előre, a következő évre. Megterveztük már a jövő évi lapszámokat, és sorba a rendezvényeket is. A Trade Marketing Klub Szerelmem a trade marketing konferenciával kezdünk februárban, majd a kétévente megrendezendő Sirha Budapest kiállítás Future Store Innovations standjával folyatjuk márciusban a sort. Áprilisban TMK klubülés és Promóció konferencia lesz, amit májusban az Inno d’Or – Év Innovációja díjátadó és a Business Dinner események követnek. Júniusban ismét TMK klubülést tartunk, már grillpartival, és készülünk a szeptemberi Business Daysre, ahol átadjuk a Fenntarthatóság Szimbóluma és StarStore – Év Kereskedője díjakat, majd pedig novemberben, az évzáró TMK klubülésen a POPAI POP Awards díjakat is. De mindemellett jövőre is lesznek újdonságaink, ahogy eddig minden évben, eseményben és tematikában egyaránt.
Bízunk benne, hogy a jövő év legalább olyan aktív lesz sikerekben, mint kihívásokban, és az FMCG-piac egészét tekintve sikeres évet fogunk zárni 12 hónap múlva. Hogy a pandémia a múlté lesz-e már, vagy egy akkori újabb hullám és sokadik oltakozási kampány idején tartunk-e majd, lehet, már nem is lesz olyan fontos – megszokjuk azt is, és a megváltozott piaci környezetünk része lesz.
Maradjon velünk jövőre is, olvasson minket, nézze a Future Talks Krizsó Szilviával podcastunkat, és találkozzunk minél több rendezvényünkön! Sikeres új évet kívánunk 2022-re is! //
Üdvözlettel: Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Baja Sándor: „A magyar munkavállalóknak sokkal kevésbé fontos a munka tartalma, mint európai társaiknak”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ezt látja Baja Sándor,…
Tovább olvasom >Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >