A jövő bevásárlókocsija automatikusan követi a vásárlót az eladótérben
Gyártók, forgalmazók és kereskedők találkoztak Budapesten, hogy új utakat nyissanak az FMCG-iparban. A „Stamegna Network 2016 –
Minden, ami élelmiszer és édesség” a Hilton Budapest City Hotelben került megrendezésre március 6. és 8. között, és hatalmas sikert aratott.
Az esemény kizárólagos médiapartnere a Trade magazin volt.
A világ számos FMCG-piacáról érkeztek gyártók, forgalmazók és kereskedők a rendezvényre – például Koreából, Kanadából, Oroszországból, Indiából, Jordániából, Egyiptomból, valamint sok európai országból. A magyar gyártókat olyan vállalatok képviselték, mint például az Abonett Élelmiszergyártó és Kereskedelmi Kft., amely a Bio és Gluténmentes Extrudált Kenyereket gyártja.
Az innovációk uralják
a piacot
A Stamegna Retail Management következetesen megtartotta és erősítette azt a küldetését, hogy a lehető leggyorsabban juttassa el az innovatív termékeket a megcélzott FMCG-piacokra. Ez a budapesti esemény is ennek az innovációs szemléletnek a jegyében szerveződött, hiszen a részt vevő kereskedők és forgalmazók abban a szerencsés helyzetben voltak, hogy az elsők között ismerhették meg a piacra dobott innovatív termékeket.
Ilyen például a Canadian Boisson Slow Cow által gyártott „Slow Cow” idegnyugtató ital, amely tulajdonképpen egy anti-energiaital. Most jelent meg az európai piacon. A „Johnny Doodle” pedig egy influenza elleni cukorka, amelyet a Pervasco Export B. V. gyárt. De ide tartozik az Iidea Company által gyártott sokféle agávétermék is – szirup, por, inulin és tequila. Ezek az új termékek mind nagy visszhangot keltettek a kereskedők és forgalmazók között ezen a kapcsolatépítő eseményen.
A fogyasztó kezében
Az olyan fontos regionális forgalmazó- és kereskedőcégek, mint például a Pegasus Imports (India), a Bahetle (Oroszország), a Magazine zum Globus (Svájc), a Xenos B. V. (Hollandia), a Point Marketing Kft. (Magyarország), a Carrefour Marinopoulos (Macedónia) és a Nicefood Kft. (Magyarország), mind jelen voltak az eseményen és egyetértettek abban, hogy jelen pillanatban az innováció az FMCG-szektor motorja. Másként megfogalmazva: a növekedés lehetősége a fogyasztók kezében van.
Ez a trend leginkább akkor szembeötlő, ha azt a tényt nézzük, hogy a fogyasztók sokkal jobban informáltak a termékekkel kapcsolatban, mint régebben. Most már elolvassák a címkén található információkat, hogy lássák, a terméknek milyen összetevői vannak. Ebből kifolyólag a kereskedők és az FMCG-forgalmazók arra kényszerülnek, hogy innovatív módon megalkotott termékeket szerezzenek be, amelyek érdeklik a vásárlókat. A trend közben a gyártókat arra készteti, hogy térjenek vissza a tervezőasztalhoz, és olyan innovatív termékeket fejlesszenek ki, amelyeket aztán a piac be is fogad, és azután nyereséget is termelnek.
Tánchoz a zene
A Stamegna Retail Management tökéletesen átlátja a fentebb felvázolt forgatókönyv összetettségét. Cégünk azért jött létre, hogy az FMCG-piacon történő, lehetőleg nyereséges szemléletváltás táncához mi szolgáltassuk a zenét.
Megalakulásunktól kezdve azon dolgozunk, hogy segítsük az új termékek gyors és nyereséges piacra jutását új és már létező piacokon. Értjük, hogyan működik a globális FMCG-piac, és megvannak az eszközeink arra, hogy tökéletesen eligazodjunk rajta. Tudjuk, hogyan hozzuk össze a különböző országok és kontinensek gyártóit és kereskedőit.
Rendelkezésünkre állnak a szükséges eszközök ahhoz, hogy az Önök beszerzési és disztribúciós csatornái kiszélesedjenek. Amennyiben több információt szeretne arról, hogyan vehet részt az általunk a közeljövőben szervezett eseményeken, látogasson el a http://stamegnaretail.com weboldalra.
További információk:
Ray Petra,
retail@stamegna.eu. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >