A jövő bevásárlókocsija automatikusan követi a vásárlót az eladótérben
Gyártók, forgalmazók és kereskedők találkoztak Budapesten, hogy új utakat nyissanak az FMCG-iparban. A „Stamegna Network 2016 –
Minden, ami élelmiszer és édesség” a Hilton Budapest City Hotelben került megrendezésre március 6. és 8. között, és hatalmas sikert aratott.
Az esemény kizárólagos médiapartnere a Trade magazin volt.
A világ számos FMCG-piacáról érkeztek gyártók, forgalmazók és kereskedők a rendezvényre – például Koreából, Kanadából, Oroszországból, Indiából, Jordániából, Egyiptomból, valamint sok európai országból. A magyar gyártókat olyan vállalatok képviselték, mint például az Abonett Élelmiszergyártó és Kereskedelmi Kft., amely a Bio és Gluténmentes Extrudált Kenyereket gyártja.
Az innovációk uralják
a piacot
A Stamegna Retail Management következetesen megtartotta és erősítette azt a küldetését, hogy a lehető leggyorsabban juttassa el az innovatív termékeket a megcélzott FMCG-piacokra. Ez a budapesti esemény is ennek az innovációs szemléletnek a jegyében szerveződött, hiszen a részt vevő kereskedők és forgalmazók abban a szerencsés helyzetben voltak, hogy az elsők között ismerhették meg a piacra dobott innovatív termékeket.
Ilyen például a Canadian Boisson Slow Cow által gyártott „Slow Cow” idegnyugtató ital, amely tulajdonképpen egy anti-energiaital. Most jelent meg az európai piacon. A „Johnny Doodle” pedig egy influenza elleni cukorka, amelyet a Pervasco Export B. V. gyárt. De ide tartozik az Iidea Company által gyártott sokféle agávétermék is – szirup, por, inulin és tequila. Ezek az új termékek mind nagy visszhangot keltettek a kereskedők és forgalmazók között ezen a kapcsolatépítő eseményen.
A fogyasztó kezében
Az olyan fontos regionális forgalmazó- és kereskedőcégek, mint például a Pegasus Imports (India), a Bahetle (Oroszország), a Magazine zum Globus (Svájc), a Xenos B. V. (Hollandia), a Point Marketing Kft. (Magyarország), a Carrefour Marinopoulos (Macedónia) és a Nicefood Kft. (Magyarország), mind jelen voltak az eseményen és egyetértettek abban, hogy jelen pillanatban az innováció az FMCG-szektor motorja. Másként megfogalmazva: a növekedés lehetősége a fogyasztók kezében van.
Ez a trend leginkább akkor szembeötlő, ha azt a tényt nézzük, hogy a fogyasztók sokkal jobban informáltak a termékekkel kapcsolatban, mint régebben. Most már elolvassák a címkén található információkat, hogy lássák, a terméknek milyen összetevői vannak. Ebből kifolyólag a kereskedők és az FMCG-forgalmazók arra kényszerülnek, hogy innovatív módon megalkotott termékeket szerezzenek be, amelyek érdeklik a vásárlókat. A trend közben a gyártókat arra készteti, hogy térjenek vissza a tervezőasztalhoz, és olyan innovatív termékeket fejlesszenek ki, amelyeket aztán a piac be is fogad, és azután nyereséget is termelnek.
Tánchoz a zene
A Stamegna Retail Management tökéletesen átlátja a fentebb felvázolt forgatókönyv összetettségét. Cégünk azért jött létre, hogy az FMCG-piacon történő, lehetőleg nyereséges szemléletváltás táncához mi szolgáltassuk a zenét.
Megalakulásunktól kezdve azon dolgozunk, hogy segítsük az új termékek gyors és nyereséges piacra jutását új és már létező piacokon. Értjük, hogyan működik a globális FMCG-piac, és megvannak az eszközeink arra, hogy tökéletesen eligazodjunk rajta. Tudjuk, hogyan hozzuk össze a különböző országok és kontinensek gyártóit és kereskedőit.
Rendelkezésünkre állnak a szükséges eszközök ahhoz, hogy az Önök beszerzési és disztribúciós csatornái kiszélesedjenek. Amennyiben több információt szeretne arról, hogyan vehet részt az általunk a közeljövőben szervezett eseményeken, látogasson el a http://stamegnaretail.com weboldalra.
További információk:
Ray Petra,
retail@stamegna.eu. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >