A jelentős birtoklási vágyat ébresztő hirdetések tetszenek a leginkább
Az impulzív termékeket reklámozó hipermarket kampányoknak markáns hirdetési arculatok, valamint a széles tömegekhez szóló termékek miatt magas azonosítási és kiemelkedő aktivizálási értékeket kapnak.
A Szonda Ipsos közterületi
kampányhatékonyságot folyamatosan és
havonta mérő rendszere, a POSTerTEST mára több
mint 8000 kampány mutatóit tette elemezhetővé
ügyfelei számára. A kutatásokból
kiderült, hogy azok a kreatívok, amelyek jelentős
birtoklási vágyat ébresztenek az emberekben,
sokkal inkább tetszenek, mint a szolgáltatást
vagy impulzív vásárlási termékeket
reklámozó plakátok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >