A jelentős birtoklási vágyat ébresztő hirdetések tetszenek a leginkább
Az impulzív termékeket reklámozó hipermarket kampányoknak markáns hirdetési arculatok, valamint a széles tömegekhez szóló termékek miatt magas azonosítási és kiemelkedő aktivizálási értékeket kapnak.
A Szonda Ipsos közterületi
kampányhatékonyságot folyamatosan és
havonta mérő rendszere, a POSTerTEST mára több
mint 8000 kampány mutatóit tette elemezhetővé
ügyfelei számára. A kutatásokból
kiderült, hogy azok a kreatívok, amelyek jelentős
birtoklási vágyat ébresztenek az emberekben,
sokkal inkább tetszenek, mint a szolgáltatást
vagy impulzív vásárlási termékeket
reklámozó plakátok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >