A jelentős birtoklási vágyat ébresztő hirdetések tetszenek a leginkább
Az impulzív termékeket reklámozó hipermarket kampányoknak markáns hirdetési arculatok, valamint a széles tömegekhez szóló termékek miatt magas azonosítási és kiemelkedő aktivizálási értékeket kapnak.
A Szonda Ipsos közterületi
kampányhatékonyságot folyamatosan és
havonta mérő rendszere, a POSTerTEST mára több
mint 8000 kampány mutatóit tette elemezhetővé
ügyfelei számára. A kutatásokból
kiderült, hogy azok a kreatívok, amelyek jelentős
birtoklási vágyat ébresztenek az emberekben,
sokkal inkább tetszenek, mint a szolgáltatást
vagy impulzív vásárlási termékeket
reklámozó plakátok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >