A jelentős birtoklási vágyat ébresztő hirdetések tetszenek a leginkább
Az impulzív termékeket reklámozó hipermarket kampányoknak markáns hirdetési arculatok, valamint a széles tömegekhez szóló termékek miatt magas azonosítási és kiemelkedő aktivizálási értékeket kapnak.
A Szonda Ipsos közterületi
kampányhatékonyságot folyamatosan és
havonta mérő rendszere, a POSTerTEST mára több
mint 8000 kampány mutatóit tette elemezhetővé
ügyfelei számára. A kutatásokból
kiderült, hogy azok a kreatívok, amelyek jelentős
birtoklási vágyat ébresztenek az emberekben,
sokkal inkább tetszenek, mint a szolgáltatást
vagy impulzív vásárlási termékeket
reklámozó plakátok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
