A jégkrémre egyre inkább desszertként tekintenek a fogyasztók
A meteorológusok szerint megint forró nyárra készülhetünk, amivel indul a jégkrémszezon is. Az Auchan szakértői úgy látják, hogy a jégkrémfogyasztás azonban a csúcsidőszakon kívül is növekvő tendenciát mutat. A vásárlók nem csak hűsítő nyalánkságként, hanem egyre inkább desszertként tekintenek a jégkrémre ősszel és télen is. Természetesen a nyár azért kiugró időszaka ennek a termékkategóriának. Leginkább az íz a meghatározó választási szempont, ezt követi az ár, illetve a vásárlás célja.
„A klasszikus vanília és csokoládé letaszíthatatlan a trónról, emellett az eper és karamell is népszerű. A vásárlók a vegyes ízeket is kedvelik és szívesen próbálnak ki újakat is – mondja Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója. – Több mint 300-féle jégkrémmel készülünk az idei nyárra, köztük olyan újdonságokkal, mint a citrom-málna, banán, kaktusz, yuzu-citrom ízek, de lesz nyelvfestős jégkrém is, ami plusz élményt ad a gyerekeknek. A választékunk közel egyharmada új termék lesz tavalyhoz képest!”
Az új ízeken kívül az Auchan választékában kiemelt szerepet kapnak a mentes és vegán termékek, amiből közel 30-féle lesz. Közülük a kizárólag növényi alapú (kesu, zab, szója) Valsoia Vegán IL GELATO termékek csak az Auchan hipermarketekben kaphatók, de lesz még csokis zabital, illetve vörösáfonyás kesudió italalapú szendvicsjégkrém is. A hozzáadott cukormentes jégkrémekből 20-félét tartanak a kínálatban, mert az erre való igény érzékelhetően növekszik. Idei újdonságként említhetők a Nick’s márka termékei is, amelyeket szintén csak az Auchan hiperek forgalmaznak, és amelyek hozzáadott cukor nélkül és pálmaolaj-mentesen készülnek. Mindkét márka április végétől már kapható az Auchan áruházakban.
Újra elérhetők a Full Naturals jégkrémek, amelyek kizárólag minőségi, ellenőrzött alapanyagokból, tej, hozzáadott répacukor, glutén, szója, tojás, pálmaolaj, tartósító- és adalékanyagok nélkül készült kézműves jellegű termékek. 100%-ban természetes összetevőket tartalmaznak, semmilyen allergén anyag nincs bennük.
Ami a kiszereléseket illeti: a családi és a multipack továbbra is a legnépszerűbb, idén azonban a cukrászdai fagylaltárak miatt az ún. impulz kategória – azaz a pálcikás és tölcséres multipackok, kis kiszerelésű jégkrémek – forgalomnövekedésére is számítani lehet, mert az otthoni fagylaltozás reneszánszát éli.
Az Auchan üzleteiben a vásárlók a helyben készült fagylaltválasztékot is megkóstolhatják, amely változatos ízekben és minőségi alapanyagokból készül. Az alapízek mellett olyan újdonságokat is ki lehet próbálni, mint a málna-kókuszt, a dubai stílusú csokoládét vagy a rebarbarás epret. Az ételérzékenységgel élők, vagy speciális étrendet tartók is válogathatnak a hűsítő finomságból, amivel a vásárlás nem csak praktikus, hanem élvezetes program lehet az egész család számára. Ráadásul az Auchanban készült fagylaltból egy gombóc 450 forintba kerül, ami a cukrászdai árakhoz képest igen kedvező.
„Az ár szempontjából azt tapasztaljuk, hogy a megszokott, kedvelt termékek árát nézik meg a vevők, és nem az a lényeg számukra, hogy melyik jégkrém a legolcsóbb. Az is látszik, hogy nem csak azok böngészik át a címkét, akik valamilyen ételérzékenységgel rendelkeznek, hanem azok is, akik minden téren tudatosabban választanak élelmiszert. A jégkrémet vásárlók jellemzően nyitottak az újdonságokra, az új ízvilágokra, de azért a klasszikus csoki, eper, citrom, vanília verhetetlen. Népszerűek a családi kiszerelésű, elkülönülő ízekből álló jégkrémek, illetve az ismert és közkedvelt édességmárkák jégkrém változatai is”
– tette hozzá Nagy Attila értékesítési igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: műanyag fóliadarab esetleges jelenléte miatt dubai csokoládé jégkrémet hívtak vissza a forgalomból
Műanyag fóliadarab esetleges jelenléte miatt a Bocco Doro Kft. dubai…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >3 +1 érdekesség a hatékony hidratálásról
A nyári meleg közeledtével különösen fontos, de egyébként sem lehet…
Tovább olvasom >További cikkeink
250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >