A Jeff startup vonzó, kis befektetést igénylő mosodai franchise modellt kínál Magyarországon
A Jeff egy startup vállalkozás, amelynek innovatív franchise üzleti modellje hamarosan a magyar piacon is elindul.
A cég Mr Jeff szolgáltatása egy mindenki számára kényelmes és gyors mosási és ruhatisztítási lehetőséget kínál, amelynek az elfoglalt, fiatalabb generáció az egyik legfontosabb és leghűségesebb felhasználója. Az Android és iOS eszközökön elérhető applikáción vagy weboldalon keresztül történő megrendelés során a futár a megadott címen és időpontban felveszi a mosnivalót, majd egy szintén egyeztetett időpontban visszaviszi a tiszta és kivasalt ruhákat.
A szolgáltatás egyszeri vagy havi előfizetéses rendszerben vehető igénybe, és kifejezetten a fiatal, városi felhasználókat célozza, akik folyamatosan használják digitális eszközeiket, könnyen hozzáférnek az alkalmazáshoz és kevés szabadidővel rendelkeznek. Ez az oka annak, hogy a Mr Jeff egy új piaci szegmenst nyert meg, mivel ügyfeleinek 60%-a még soha nem használt más mosodai szolgáltatást korábban.
A mosoda üzleti modellje és egyéb fejlesztés alatt álló ötletek mellett tavaly júniusban mutatták be a fodrászati és szépségápolási szolgáltatást nyújtó ”Beauty Jeff”-et, amelynek első szalonja most nyílik Argentínában. A fitnesz területén működő „Fit Jeff” is hamarosan debütál, és Mr Jeff-hez hasonlóan, mindkettő franchise üzleti modell szerint működik majd.
Kapcsolódó cikkeink
Megválik belgiumi üzleteitől a Delhaize
A belga Delhaize üzletlánc bejelentette, hogy valamennyi belgiumi üzletét független…
Tovább olvasom >A magyar piacon is franchise-hálózatot épít a Pizza Hut
Az idén elkezdi partnerfranchise-hálózatának kiépítését a Pizza Hut Magyarországon: az…
Tovább olvasom >Házhozszállítási szolgáltatást indít a Cinnabon az Egyesült Királyságban
Elindult a Cinnabon házhozszállítási szolgáltatása az Egyesült Királyságban, amely révén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
Közeledik a húsvét, az ünnep ideje, s a legtöbb családban…
Tovább olvasom >750 millió forintos beruházással új SPAR-üzlet nyílt Sárospatakon
A SPAR Magyarország új szupermarketet nyitott Sárospatakon, mintegy 750 millió…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a Gebrüder Weiss szállítmányozási vállalat forgalma
A Gebrüder Weiss Kft. 34,1 milliárd forint árbevételt ért el…
Tovább olvasom >