A Jeff startup vonzó, kis befektetést igénylő mosodai franchise modellt kínál Magyarországon
A Jeff egy startup vállalkozás, amelynek innovatív franchise üzleti modellje hamarosan a magyar piacon is elindul.
A cég Mr Jeff szolgáltatása egy mindenki számára kényelmes és gyors mosási és ruhatisztítási lehetőséget kínál, amelynek az elfoglalt, fiatalabb generáció az egyik legfontosabb és leghűségesebb felhasználója. Az Android és iOS eszközökön elérhető applikáción vagy weboldalon keresztül történő megrendelés során a futár a megadott címen és időpontban felveszi a mosnivalót, majd egy szintén egyeztetett időpontban visszaviszi a tiszta és kivasalt ruhákat.
A szolgáltatás egyszeri vagy havi előfizetéses rendszerben vehető igénybe, és kifejezetten a fiatal, városi felhasználókat célozza, akik folyamatosan használják digitális eszközeiket, könnyen hozzáférnek az alkalmazáshoz és kevés szabadidővel rendelkeznek. Ez az oka annak, hogy a Mr Jeff egy új piaci szegmenst nyert meg, mivel ügyfeleinek 60%-a még soha nem használt más mosodai szolgáltatást korábban.
A mosoda üzleti modellje és egyéb fejlesztés alatt álló ötletek mellett tavaly júniusban mutatták be a fodrászati és szépségápolási szolgáltatást nyújtó ”Beauty Jeff”-et, amelynek első szalonja most nyílik Argentínában. A fitnesz területén működő „Fit Jeff” is hamarosan debütál, és Mr Jeff-hez hasonlóan, mindkettő franchise üzleti modell szerint működik majd.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ez hiányzik ahhoz, hogy kizárólag önvezető járművekkel közlekedjünk
Az autonóm járművek megjelenésével feltárult egy olyan jövő képe, amelyben…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >