A játékon belül elhelyezett reklámok hatékonyan ragadják meg a fogyasztók figyelmét
A játékon belüli reklámok hatékonyabban vonzzák magukra a fogyasztók figyelmét, mint a digitális reklámok más formái – derül ki egy kétéves vizsgálatból, amely a digitális reklámok és a játékok figyelemre gyakorolt hatásának megismerésére irányult.
Az Anzu játékon belüli hirdetési platform és a Lumen Research globális technológiai vállalat által végzett kutatás a közvetlenül a gaming-világban való reklámozásban rejlő lehetőségeket vizsgálta.
A kutatás szerint a játékon belül elhelyezett hirdetések megtekintési aránya átlagosan 98% szemben a Lumen által a digitális hirdetésekre vonatkozóan meghatározott 78%-kal. Az ilyen hirdetések megtekintésének időtartama is jellemzően hosszabb: átlagosan 3,1 másodperc, ami 0,2 másodperccel több, mint más digitális – így a közösségi médiában megjelenő – hirdetések esetében.
A kutatás azt is vizsgálta, hogy a játékra irányuló figyelem kiterjed-e a reklámokra is, és megállapította, hogy a játékon belüli reklámok felidézési aránya átlagosan 49%-os volt (de ez az arány akár 97%-ot is elérhet).
Mivel minden tíz játékosból hat valószínűleg vásárol azt követően, hogy látott egy-egy ilyen játékon belül elhelyezett reklámot, a vizsgálat azt is feltárta, hogy ezek a reklámok hogyan befolyásolják a márkapreferenciát és a vásárlási szándékot.
Az átfogó tanulmány a maga nemében a legnagyobb és a Cannes Lions rendezvényen egy exkluzív panelbeszélgetés keretében megvitatásra is kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Fejlesztésben látják a jövőt a hazai KKV-k
A cégek döntő többsége vágyik rá, és tervez a technológiai…
Tovább olvasom >A szlovének több mint fele Horvátországban nyaralna az idén
A szlovének 71 százaléka tervez nyaralást az idén, és a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >