A járványhelyzetben is növekedett védjegyhasználók tábora
Ez évben augusztus végéig már 14 új céggel bővült a Magyar Termék védjegyhasználói kör, és hét gyártó is komolyan érdeklődik a csatlakozás iránt.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, jól látszik, hogy a járványveszély idején a magyar termékek még inkább felértékelődnek, a fogyasztó szívesebben választja a hazait. A gyártók részéről is folyamatos az érdeklődés a védjegyek iránt, az utóbbi időben a non-food területről is. A legújabb összesítések szerint már 163 cég 3987 terméke vagy szolgáltatása jogosult a Magyar Termék védjegyek valamelyikének használatára.
A Magyar Termék közösségének erejét jól mutatja az a két augusztusi adat, mely szerint a védjegyhasználók jobban teljesítenek: körükben ugyanis az egy évvel korábbihoz képest 26 500-ról 27 000-re nőtt a munkavállalók száma. Az általuk realizált árbevétel pedig 1300-ról 1438 milliárd forintra emelkedett. //
Kapcsolódó cikkeink
„A vállalkozások élni, fejlődni akarnak”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sikeres közösségben a Magyar Termékekért – Agóra 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a búza és a kukorica termelői ára – a nemzetközi piacok is nyomás alatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Országos adománygyűjtést indít a Magyar Vöröskereszt és a PENNY Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >3,1 millió QR-kód beolvasással a top5 legtöbbet letöltött app közé került a Tesco Clubcard alkalmazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
