A járványhelyzetben is növekedett védjegyhasználók tábora
Ez évben augusztus végéig már 14 új céggel bővült a Magyar Termék védjegyhasználói kör, és hét gyártó is komolyan érdeklődik a csatlakozás iránt.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, jól látszik, hogy a járványveszély idején a magyar termékek még inkább felértékelődnek, a fogyasztó szívesebben választja a hazait. A gyártók részéről is folyamatos az érdeklődés a védjegyek iránt, az utóbbi időben a non-food területről is. A legújabb összesítések szerint már 163 cég 3987 terméke vagy szolgáltatása jogosult a Magyar Termék védjegyek valamelyikének használatára.
A Magyar Termék közösségének erejét jól mutatja az a két augusztusi adat, mely szerint a védjegyhasználók jobban teljesítenek: körükben ugyanis az egy évvel korábbihoz képest 26 500-ról 27 000-re nőtt a munkavállalók száma. Az általuk realizált árbevétel pedig 1300-ról 1438 milliárd forintra emelkedett. //
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >A hazaiban még több van – több mint 50 márka vett részt a Magyar Termék augusztusi kampányában
Kiemelkedően magas részvételi számmal és ismét ingyenes részvételi lehetőséggel készült…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >