A járványhelyzetben is növekedett védjegyhasználók tábora
Ez évben augusztus végéig már 14 új céggel bővült a Magyar Termék védjegyhasználói kör, és hét gyártó is komolyan érdeklődik a csatlakozás iránt.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, jól látszik, hogy a járványveszély idején a magyar termékek még inkább felértékelődnek, a fogyasztó szívesebben választja a hazait. A gyártók részéről is folyamatos az érdeklődés a védjegyek iránt, az utóbbi időben a non-food területről is. A legújabb összesítések szerint már 163 cég 3987 terméke vagy szolgáltatása jogosult a Magyar Termék védjegyek valamelyikének használatára.
A Magyar Termék közösségének erejét jól mutatja az a két augusztusi adat, mely szerint a védjegyhasználók jobban teljesítenek: körükben ugyanis az egy évvel korábbihoz képest 26 500-ról 27 000-re nőtt a munkavállalók száma. Az általuk realizált árbevétel pedig 1300-ról 1438 milliárd forintra emelkedett. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár indexe lényegében változatlan maradt augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >